در رسانه | مجوز راه اندازی اورژانس اجتماعی شهرستان چرام صادر شد

مجوز راه اندازی اورژانس اجتماعی شهرستان چرام با اشتغالزایی ۸الی ۱۰نفر از تحصیل کردگان مرتبط با این حوزه صادر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد،به نقل از کبنا ؛رئیس بهزیستی شهرستان چرام در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت اورژانس اجتماعی وپیگیری های چندسال گذشته ؛مجوز اورژانس اجتماعی چرام صادر شد.

عزیز راکبی زاده ضمن تشکر از پیگیری ها و حمایت های دکتر محسن مرادی مدیرکل بهزیستی و معاون امور اجتماعی بهزیستی استان و حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:با راه اندازی اورژانس اجتماعی چرام و نظر به عملکرد آن بین ۸الی ۱۰نفر در این مرکز شاغل می شوند.

وی به دلایل راه اندازی اورژانس اجتماعی چرام پرداخت و بیان کرد:با توجه به آسیب های اجتماعی نوپدید و مسائل طلاق و خودکشی ها و اختلافات و درگیری ها نیاز به راه اندازی اورژانس اجتماعی از مطالبه های سالهای گذشته تاکنون بوده است.

رئیس بهزیستی چرام اظهار داشت :این برنامه قصد دارد تا "مداخلات روانی - اجتماعی" را قبل "از مداخلات قضایی و انتظامی" و حتی در کنار این نوع مداخلات جایگزین کند که این مسئله در "پیشگیری از وقوع جرم" و" قضازدائی" نیز نقش مهمی ایفا می کند

راکبی زاده بیان کرد:برنامه اورژانس اجتماعی حاصل فعالیت چند ساله سازمان بهزیستی کشور است.

وی تاکید کرد :این برنامه ، تلفیقی از مداخله در بحران ، فردی ، خانوادگی و اجتماعی ( مرکز اورژانس اجتماعی ) ، خط تلفن اورژانس اجتماعی ( ۱۲۳ ) ، تیم سیار اورژانس اجتماعی ( خدمات اجتماعی سیار ) و پایگاه اورژانس اجتماعی ( پایگاه خدمات اجتماعی ) است.

رئیس بهزیستی چرام بیان کرد:به زودی با تجهیز وسائل و امکانات وتامین نیروی انسانی مرتبط ؛اورژانس اجتماعی چرام افتتاح و راه اندازی می شود.

کد خبر 37106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد