« امید رحمانیان » سرپرست معاونت هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان اصفهان شد

دکتر ولی اله نصر مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، « امید رحمانیان » را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان اصفهان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی اله نصر مدیر کل بهزیستی استان اصفهان  طی حکمی « امید رحمانیان » را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال  بهزیستی استان اصفهان منصوب کرد.
متن حکم به شرح زیر است:                                                                                               
جناب آقای امید رحمانیان
باسلام و احترام
ضمن تشکر از زحمات شما در سمت قبلی و نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال منصوب می گردید.
از آنجایی که فراهم نمودن زمینه جلب مشارکت‌های مردمی، شناسایی و ایجاد فرصت‌های شغلی معلولین و مددجویان، صدور و تمدید پروانه فعالیت مراکز غیردولتی از وظایف مهم بهزیستی می‌باشد، شایسته است با همت و تلاش و همچنین بهره‌گیری از تجربیات کارشناسان آن حوزه در نیل به اهداف عالیه سازمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و از ظرفیت ارزشمند موسسات خیریه به نحو احسن برخوردار گردید.
امیدوارم در سایه انوار الهی در انجام وظائف محوله موفق و موید و همواره در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف پیروز و سرافراز باشید.
                                                                                   دکتر ولی اله نصر
                                                                          مدیر کل بهزیستی استان اصفهان
 

کد خبر 37100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد