نشست بررسی چالش ها و مشکلات مرکز نگهداری ، درمان و کاهش آسیب ( ماده ۱۶)

صبح روز ششم خرداد ماه نشستی در خصوص بررسی چالش ها و مشکلات مرکز ماده ۱۶ با حضور دکتر حسین نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی استان گیلان ، نماینده شورای هماهنگی ٫ معاونت پیشگیری استان٫ ریاست اداره بهزیستی رشت٫ نماینده شهرداری٫ نماینده دادگستری٫ نماینده اداره کار و امور اجتماعی و نیروی انتظامی و کارشناسان اعتیاد ستاد بهزیستی گیلان در سالن شهید خزایلی برگزار گردید.

در این نشست آریا طوفانی معاون پیشگیری گزارشی مبنی بر ساماندهی بیماران متجاهر٫ عملکرد مرکز  درمان دادگاه مدار و ماده ۱۶ از سال ۹۹ تاکنون  ارائه و چالش های موجود در این حوزه را مطرح نمودند.

نمایندگان ادارات نیز در خصوص رفع مسایل و مشکلات مربوط به ساماندهی اینگونه بیماران  و هر گونه همکاری خود را با سازمان بهزیستی در جهت پیشبرد این امر مطرح نمودند. .

 در ادامه دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه بودجه اختصاص یافته جهت ساماندهی بیماران مذکور در سال ۹۹بسیار پایین بوده واین امر باعث شده است تا بهزیستی نتواند مطالبات را بصورت صد در صد انجام دهد افزود : در سال ۱۴۰۰با توجه به عملکرد موجود٫نیازمند تامین اعتبار بالایی در این خصوص می باشد.

وی همچنین در خصوص همکاری ادارات و سازمانها عضو این کمیته  الخصوص همکاری دبیر خانه شورای هماهنگی ٫  شهرداری٫فرمانداران در جهت حمایت های مالی تاکید نمود.

لازم به ذکراست در این جلسه چند موضوع مطرح و جهت پیگیری و اقدامات لازم٫ مصوب گردید.

کد خبر 37097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد