فریدونشهر| مناسب‌سازی؛ فرصتی برابر، برای حضور و مشارکت اجتماعی اقشار جامعه

اولین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان فریدونشهر درسال جاری،  برگزار شد.

اولین جلسه کمیته مناسب سازی اماکن عمومی با حضور معاون عمرانی فرمانداری، تنی چند از روسای ادارات، رئیس وکارشناس واحد توانبخشی بهزیستی شهرستان فریدونشهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فریدونشهر، معاون عمرانی فرمانداری ضمن اشاره به ضرورت آشنایی ادارات  با قوانین و استانداردهای مناسب سازی گفت: آگاهی مسئولین و حتی عموم مردم از این قوانین در تسهیل روند مناسب سازی  اماکن عمومی شهر تاثیر بسزایی دارد.

اصلانی در ادامه افزود:  نظام مهندسی و شهرداری‌ها، نظارت جامعی نسبت به رعایت اصول مناسب سازی ساختمان های در حال احداث داشته باشند و در این راستا ضمن مشاوره با  کارشناسان بهزیستی و با در نظر داشتن پایش‌های سالیانه مناسب سازی، موارد مربوطه را در ساخت و ساز اعمال نمایند.  

رییس اداره بهزیستی ضمن مرور مصوبات جلسه قبل، توضیحاتی در خصوص ارزیابی و پایش مناسب سازی در سال جدید ارایه  و از اداراتی که همکاری خوبی داشته اند قدردانی کرد.  

افسانه امیری به  چالش‌های مناسب سازی شهرستان اشاره کرد و گفت:  اداراتی که درخصوص مناسب سازی موانعی همچون نیاز به رایزنی با ادارت کل متبوعه دارند به کمیته مناسب سازی  اعلام نمایند تا پیگیری های لازم صورت گیرد.  

به گزارش روابط عمومی؛ کمیته مناسب سازی همه ساله به صورت فصلی در شهرستان  برگزار گردیده و پیگیری مصوبات آن نیز توسط بهزیستی انجام می‌شود.

مناسب‌سازی؛ فرصتی برابر، برای حضور و مشارکت اجتماعی اقشار جامعه

مناسب‌سازی؛ فرصتی برابر، برای حضور و مشارکت اجتماعی اقشار جامعه

کد خبر 37065

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد