دیدار مدیر بانک رسالت استان قم با مدیر کل بهزیستی

به منظور تسهیل در پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی مدیر بانک رسالت با مدیر کل بهزیستی قم دیدار کرد.

در ابتدای این جلسه که در محل دفتر مدیر کل بهزیستی و با حضور باقری مدیر بانک رسالت ،دکتر پهلوانی مدیر کل بهزیستی ، مهندس چهاردولی سرپرست معاونت پشتیبانی ،میرئی سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی و خانم خورشید کارشناس مسول اشتغال بهزیستی قم برگزار شد مدیر بانک قرض الحسنه رسالت قم با اشاره به پرداخت ۵میلیارد ریال تسهیلات در سال ۹۹به مددجویان بهزیستی ، تسهیلات سال ۱۴۰۰ این بانک جهت مددجویان بهزیستی را هم پنج میلیارد ریال اعلام کرد و خواستار تسریع در معرفی مددجویان جهت دریافت به موقع تسهیلات اشتغال  مذکور شد و از آمادگی بانک جهت تسهیل در پرداخت خبر داد.
دکتر پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم هم ضمن تقدیر از همکاری بانک های عامل پرداخت تسهیلات اشتغال به ویژه بانک رسالت خاطرنشان کرد در سال 99 تعهد بهزیستی قم جهت اشتغال مددجویان و افراد دارای معلولیت ۸۰۱نفر بود که فراتر از تعهد مذکور توانستیم علی رغم محدودیتهای کرونایی و... ۸۱۰ مورد اشتغال ایجاد کنیم.
مدیر کل بهزیستی قم افزود در سال گذشته ۷۲۳ مورد پرونده اخذ تسهیلات اشتغال به بانک های عامل ارسال شد که تا امروز ۵۶۴  نفر موفق به اخذ تسهیلات شده اند و بیش از دویست و سی میلیارد ریال اعتبار اشتغال  مددجویی جذب شده است .

کد خبر 37044

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد