معرفی دوومیدانی‌کاران نابینا و کم بینا اعزامی به توکیو

ورزشکاران دوومیدانی نابینایان‌ و کم بینایان برای حضور در رقابتهای پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مرحله پایانی مسابقات رکوردگیری دوومیدانی نابینایان و کم بینایان،برای مشخص شدن نفرات اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو با حضور  ۸ ورزشکار نابینا و کم بینا در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار و با بررسی رکوردهای به دست آمده توسط فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک، ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک توکیو مشخص شدند.
علی پیروج در پرتاب نیزه با ثبت رکورد ۶۵/۴۲ متر، سامان پاکباز پرتاب وزنه با رکورد ۱۶/۲۵ متر، وحید علی نجیمی دونده ۴۰۰ متر با رکورد ۴۹/۵۸ ثانیه و امیر خسروانی در پرش طول با رکورد ۷ متر و ۳۱ سانتی متر به عنوان نفرات اعزامی به پارالمپیک توکیو معرفی شدند.
هم‌چنین قرار است اواخر خرداد یک مسابقه دیگر رکورد گیری با حضور مهدی اولاد و نورمحمد آرخی در ماده پرتاب وزنه برگزار شود و در صورتیکه این دو ورزشکار به رکوردهای مدنظر دست یابند مسافر توکیو خواهند شد.
گفتنی است مهدی اولاد نفر اول رنکینگ جهانی بدلیل مصدومیت در مرحله پایانی رکوردگیری شرکت نکرده بود.

 لازم به ذکر است  وحید علی نجیمی از نابینایان تحت پوشش بهزیستی  استان توانسته در رشته دو میدانی ۴۰۰ متر ورودی پاراالمپیک رو کسب کند . با حضور مدیر کل بهزیستی استان، معاون توانبخشی اداره بهزیستی استان.،مدیر کل ورزش وجوانان و اعضای شورای در محل سازمان ورزش و جوانان مراسم استقبال از ایشان به عمل آمد.

کد خبر 37037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد