بهزیستی سازمانی تخصصی در رسیدگی به آسیب های اجتماعی است

مدیرکل بهزیستی گیلان در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره) بیان داشت : با توجه به مشکلات متعدد اجتماعی و اقتصادی پیش آمده ، بهزیستی سازمانی تخصصی در رسیدگی به آسیب های اجتماعی، در کنار مردم است

دکتر نحوی نژاد ضمن تشکر و قدردانی از ستاد اجرایی فرمان امام در گیلان بیان داشت: جامعه ما درگیر آسیب های گوناگونی است از جمله شوک های اقتصادی بر اثر تحریم های ناجوانمردانه آمریکا که باعث افزایش نامتعادل قیمتها شده و بعضا خانواده ها در تامین معاش خود با معزل مواجه شده اند و از سوی دیگر  فراگیری ویروس کرونا باعث شده بسیاری ازصاحبان مشاغل با مشکلات و کسب درآمد مواجه شوند که پی آمد این امر بروز مشکلات اجتماعی ، روحی ، خانوادگی و ارتباطات میان افراد جامعه و حتی اعضای خانواده با هم می باشد؛  از جمله ارتباط زوجین با هم و فرزندان با والدین است که نمی توانند در یک تعامل درست و سنجیده قرار گیرند.
مدیر کل بهزیستی در این دیدار بیان داشت همواره از سازمانهایی که در این دوران به کمک مددجویان بهزیستی آمده اند ستاد اجرایی فرمان امام در گیلان بوده که با ارائه خدمات مختلف از جمله در اختیار گذاردن سبد های معیشتی ، لوازم التحریر و بسته های آموزشی ، و مواد پروتئینی ، گوشه ای از نیازهای افراد تحت پوشش بهزیستی که از اقشار کم برخوردار اقتصادی هستند را جبران نمود.
مدیرکل بهزیستی در ادامه خواستار تداوم حمایت این نهاد برخواسته از متن انقلاب شد و مراتب سپاس جامعه تحت پوشش را از آقای کَرَمی مدیرکل ستاد اجرایی امام در استان را اعلام داشت.
مدیرکل ستاد اجرایی امام نیز ضمن بیان اقداماتی که برای محرومان جامعه به انجام می رسانند حمایت این سازمان متبوع خود را از افراد تحت پوشش بهزیستی را از وظایف خود دانستند.
آقای کَرَمی همچنین اظهار امیدواری نمودند تا در آینده خدمات ستاد اجرایی امام به محرومان گیلان از طریق بهزیستی ادامه یابد و از زحمات دست اندرکاران بهزیستی قدرانی نمودند.
قابل ذکر است در این دیدار که درستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام گرفت جهانبخش، معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی و سرهندی ، کارشناس مسئول مشارکتهای بهزیستی مدیرکل بهزیستی گیلان را همراهی نمودند.

کد خبر 37017

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد