تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل بهزیستی استان و جهاد دانشگاهی امضا شد

آئین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری و جهاد دانشگاهی با حضور مدیران کل دو دستگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری مدیر کل بهزیستی استان در آئین انعقاد تفاهم نامه با اشاره به ظرفیت های دو دستگاه در جهت توانمندسازی گروههای هدف، گفت: حیطه فعالیتهای بهزیستی بسیار گسترده است و این اداره کل تمام تلاش خود را با هدف توانمندسازی اقشار تحت حمایت بکار می گیرد و در این راستا از ظرفیت های دستگاههای اجرایی، خیرین و نهادهای مرتبط در قالب تفاهم نامه همکاری استفاده خواهد کرد.

عسگری افزود: با توجه به وضعیت موجود، اشتغال جامعه هدف به عنوان مهمترین دغدغه برای توانمندسازی آنها در اولویت فعالیت های بهزیستی قرار دارد و در این زمینه به تعامل با جهاد دانشگاهی در جهت آموزش مهارت‌های لازم و فراهم کردن زمینه ورود این افراد به بازار کار نیاز می باشد.

مدیر کل بهزیستی خاطر نشان کرد: بهزیستی و جهاد دانشگاهی می توانند در حوزه های آموزشی، اشتغال، کارآفرینی و پژوهشی همکاری های خوبی در جهت توسعه اهداف دو نهاد علی الخصوص توانمندسازی جامعه هدف داشته باشند.

رضایی، رئیس جهاد دانشگاهی استان نیز با اشاره به توانمندی‌های علمی و آموزشی جهاد  دانشگاهی گفت: تمام توان جهاد در حوزه‌های مختلف، آماده همکاری در جهت پیشبرد برنامه‌های توانمندسازی گروه‌های هدف و کارکنان بهزیستی خواهد بود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان مشارکت در برگزاری گالری‌های عرضه و فروش محصولات جامعه هدف، آموزش مهارت های شغلی، کمک به تدوین طرح های کسب و کار و استعدادیابی را از زمینه‌های همکاری مشترک با بهزیستی در قالب تفاهم نامه عنوان کرد.

کد خبر 37015

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد