وکلای دادگستری یاوران و مطالبه‌گران حقوق حقه جامعه هدف بهزیستی

سی و هفتمین همایش هیات عمومی اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران، صبح امروز با حضور استاندار، رییس دادگستری، دادستان و شهردار اصفهان در هتل عباسی اصفهان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در این مراسم مدیر کل بهزیستی اصفهان به نمایندگی از ریاست سازمان بهریستی کشور حضور و درسخنرانی خود ضمن تقدیر از کانون  وکلای دادگستری، در معاضدت جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور در دعاوی، بر اجرای کامل تفاهم نامه منعقد شده بین کانون وکلای ایران و سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد.

دکتر ولی‌اله نصر، با اشاره به رسالت سازمان بهزیستی کشور در حوزه آسیب‌های اجتماعی و زنان و دختران در معرض آسیب و آسیب دیده و همچنین کودکان فاقد سرپرست موثر و مباحث مرتبط با اورژانس اجتماعی مثل؛ کودک آزاری، سالمندآزاری، همسرآزاری و خشونت خانگی، بر لزوم همکاری با کانون وکلا تاکید کرد.

وی ضمن تشکر از زحمات وکلایی که در راستای مسئولیت اجتماعی خود وکالت تسخیری و معاضدت جامعه هدف را برعهده می‌گیرند، آمادگی خود را جهت اجرایی کردن تفاهم‌نامه منعقد شده فی مابین بهزیستی کشور با کانون وکلای ایران، اعلام نمود.

مدیر کل بهزیستی اصفهان با ابراز امیدواری بر ارتقاء خدمات کانون وکلا به مددجویان بهزیستی، گفت: بهزیستی آمادگی کامل دارد تا تعهدات خود در این تفاهم نامه از جمله اختصاص فضای فیزیکی تجهیز شده و ارایه خدمات مشاوره جهت خدمت رسانی بهتر وکلا را انجام دهد. 

وکلای دادگستری یاوران و مطالبه‌گران حقوق حقه جامعه هدف بهزیستی


 

وکلای دادگستری یاوران و مطالبه‌گران حقوق حقه جامعه هدف بهزیستی

کد خبر 37013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد