برگزاری جلسه شورای معاونین بهزیستی استان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان : ریس جمهوری که دارای آرای بالا مردمی باشد از پشتوانه مردمی برخوردار و می تواند در کارهای اجرای گام های بلند و سرنوشت سازی بردارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه شورای معاونین بهزیستی استان برگزار شد.

این جلسه به ریاست علیرضا ایزدپور مدیرکل و دبیری میثم اعرابیان مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل با حضور معاونین و روسای ستادی در سالن شهید فیاض بخش ستاد برگزار شد.

علیرضا ایزدپور در ابتدا ضمن تبریک ایام سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر و گرامی داشت یاد و نام شهدا و امام شهدا، این روز را برگ زرینی در تاریخ مقاومت و ایثار در نظام مقدس جمهعوری اسلامی بیان داشتند و افزودند : خردادماه یکی از ماه های تاریخ ساز در جمهوری اسلامی است و از سوم خرداد آغاز و در نیمه آن رحلت جانسوز حضرت امام و قیام ۱۵ خرداد می باشد و این ماه امسال دارای ویژگی برتری نیز است و در پایان آن انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا قرار دارد.

ایشان در ادامه هدف از برگزاری جلسه شورای معاونین را پیگیری امور جاریه، مشکلات و مسائل پیشرو و تبادل نظر و تجربیات بیان و ابراز داشتند انتظار می رود با پایان سال گذشته و آغاز سال جدید معاونین برنامه رصد اعتبارات و تخصیص بودجه ها پیگیری و برنامه اجرایی سال جدید را به جد پیگیر و برنامه ریزی نمایند.

مدیرکل بهزیستی استان یکی از انتخابات مهم و حساس در کشور را انتخابات ریاست جمهوری دانسته و ضمن دعوت از معاونین و پرسنل اداره کل به حضور در انتخابات سفارش و بر عدم حمایت از کاندیدای خاصی را توسط معاونین و روسای ستادی و شهرستانی بعنوان یک شخص حقوقی شدند.

وی افزود : ریس جمهور منتخب طبق فرمایشات رهبری رئیس جمهور همه مردم ایران است و ریس جمهوری که دارای آرای  بالا مردمی باشد از پشتوانه مردمی برخوردار و می تواند در کارهای اجرای گام های بلند و سرنوشت سازی بردارد و این امر با حضور پرشور مردم در پای صندق های رای به سرنجام خواهد رسید.

ایزدپور گفت : در نظام مقدس جمهوری اسلامی و بمنظور پاسداشت خون شهدا و ارج نهادن به ایثار و از خودگذشتگی تمام کسانی که در این راه فداکاری داشته اند، یک مسئول موظف است تا آخرین ساعات مسئولین خویش کوتاهی نداشته باشد و با جدیت همانند روزهای اول به ارائه خدمات بپردازد.

مدیرکل بهزیستی استان سرلوحه و نقشه راه ارائه خدمات در بهزیستی را رضایت ارباب رجوع و جامعه هدف برشمرده و اذعان داشتند : طبق آمار و اطلاعات دریافتی بحمدالله اداره کل بهزیستی استان توانسته است گام های مثبت و روبه جلویی را در چند سال اخیر در میزان کسب رضایت مندی جامعه هدف خود بردارد که این امر جزء در سایه همدلی و همراهی پرسنل پرتلاش اداره کل تحقق یافتی نشده است و باید از این زحمات کمال تشگر را داشت.

ایشان گشاده رویی، پیگیر بودن و با صبوری پای صحبت ها و مشکلات جامعه هدف نشستن را از برترین ویژگی بارز پرسنل بهزیستی دانسته و گفتند : تمام سعی تیم مدیریتی در اداره کل بهزیستی استان بدنبال جبران زحمات و تلاش های پرسنل خدوم اداره کل بوده و هست که توانستیم با پیگیری های معاونت پشتیبانی در روزهای پایانی سال اعتبارتی جذب و پرداخت نمایم که شایستگی همکاران ما در استان بیش از اینها بوده است.

ایزدپور با اشاره به برگزاری پویش همدلی رمضان در ماه مبارک رمضان و برنامه ریزی در خصوص جمع آوری زکات فطریه در استان و قدردانی ویژه از رئیس و کارشناسان ادراه مشارکت های مردمی و روابط عمومی افزودن : با برنامه ریزی دقیق و جامع در اسرع وقت اعتبارات جذب و جلب شده در بین جامعه هدف تخصیص داده شود و در کمترین زمان گزارش اقدامالت اجرایی در این خصوص به سمع و نظر آحاد جامعه رسانده شود.

ایشان در پایان ضمن تقدیر مجدد از معاونین، روسای ستادی و شهرستانی و کلیه پرسنل شاغل در مراکز دولتی و غیردولتی تحت نظارت بهزیستی استان و با آرزوی پایان شیوع و بیماری کرونا در جهان و کشور، مسئولیت حسن اجرای دورکاری را بر عهده معاونین و مسئولین ستادی و شهرستانی بیان و تصریح کردند : طبق تاکیدات گذشته دورکاری نباید خللی در امر خدمت رسانی به جامعه هدف داشته باشد و انتظار می رود مکاتبات اداری به موقع و در زمان مقرر پاسخ داده شود.

در ادامه این جلسه در ابتدا مسئول حراست اداره کل نکاتی را در خصوص حضور و شرکت همکاران در انتخابات و نظارت بر اجرای انتخابات در مراکز تحت نظارت بیان و پس از ایشان اعضای جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص دستور کار جلسه پرداختند.

کد خبر 36989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد