روابط عمومی پنجره سازمان بهزیستی است

معاون توسعه و پشتیبانی بهزیستی استان تهران در نشست هم اندیشی مسئولان روابط عمومی این استان در ارتباط با ضرورت و جایگاه روابط عمومی در بهزیستی خطاب به حاضران اظهار داشت: فعالان حوزه روابط عمومی به دلیل ارتباط گسترده با محیط پیرامون، می توانید شرایط سازمان را ارزیابی کنید و به عنوان پنجره سازمان بهزیستی با شناسایی مشکلات و موانع، مدیران را در تصمیم گیری و اجرای قوانین، مساعدت و یاری کنید.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود علیپور با تبریک سوم و چهارم خرداد به عنوان  روزهای مقاومت مردم خرمشهر و دزفول و گرامیداشت شهدای عملیات بیت المقدس، با ذکر مثال هایی از سرعت و اثرگذاری فضای مجازی در افکار عمومی خواستار آمادگی بهزیستی و متصدیان روابط عمومی در این عرصه شد و خاطر نشان کرد: عدم اطلاع رسانی کامل خدمات، جای انتقاد دارد و باید کارهای انجام شده به رصد و اطلاع مردم برسد؛ در زمانی که دشمنان، مشکلات کوچک را با بزرگ نمایی به مردم بازگو می کنند، اگر اطلاع رسانی صحیحی از خدمات و فعالیت های بهزیستی در جامعه صورت نگیرد، نمی توان امید را به جامعه تزریق کرد.  

علیپور در ادامه افزود: مسئولان روابط عمومی با استفاده از روش های نوین و روزآمد، فعالیت های انجام شده را در اختیار مردم و افکار عمومی قرار دهند.  

این مسئول با این سوال که آیا در ۱۵ سال اخیر شیوه ارسال پیام و اخبار به این سهولت بود، خاطر نشان کرد: فضای مجازی، تهدید و فرصت را در کنار هم فراهم دارد که اگر متصدی روابط عمومی بتواند در زمان مناسب اطلاع رسانی هوشمندانه ای داشته باشد، تهدید این فضا را به فرصت مبدل ساخته است.  

وی با اشاره به اینکه در بهزیستی با انسان ها و عواطف و افکار آن ها سر و کار داریم اذعان داشت: به همین دلیل مستحکم، فعالیت های اعلامی بهزیستی به سرعت در افکار عمومی منعکس شده و اثر خود را می گذارد که این می تواند باعث توفیق فعالیت در این حوزه باشد.  

معاون توسعه و پشتیبانی بهزیستی استان تهران با اشاره به کسب عنوان برتر روابط عمومی برخی از ادارات بهزیستی استان در شهرستان ها گفت: این موضوع، سبب افتخار است و باید از چنین افرادی که با مشکلات فراوان و محدودیت منابع، در میان مجموعه سایر ادارات می درخشند، تقدیر شود.  

وی با گلایه از برخی از مدیران که علاقه ای به انعکاس فعالیت های اداره متبوع خود ندارند، گفت: این مدیران نباید از همکاران حوزه روابط عمومی توقع داشته باشند، بلکه باید در نگرش خود تغییر ایجاد کرده و خدمات صورت پذیرفته را از طریق روابط عمومی به مردم و رسانه ها منعکس کنند.  

علیپور در پایان خاطر نشان کرد: روابط عمومی باید به بُعد انسان دوستی مردم، سمت و جهت دهد و نگذارد به نیات خیرخواهانه و سرمایه اجتماعی لطمه وارد شود؛ وارد شدن لطمه باعث عدم پیشرفت می شود و روابط عمومی باید سردمدار این پروسه به گونه ای عمل کند تا لطمه ای به نگاه مردم وارد نشود.

کد خبر 36983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد