برپائی نشست هم اندیشی مسئولان روابط عمومی بهزیستی استان تهران

نشست هم اندیشی مسئولان روابط عمومی بهزیستی استان تهران با عنوان بیان نظرات و ارائه راهکارهای توسعه با حضور معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان تهران و مسئول روابط عمومی در سالن کنفرانس بهزیستی استان برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مسئول روابط عمومی بهزیستی استان با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی و در صیانت از آرمان های آن و حفاظت از تمامیت ارضی کشور شهدای زیادی را تقدیم کردیم و تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت:  اندیشه و تفکر شهیدان تلاش و حرکت در مسیر قرب الی الله بود که در این اندیشه، خداوند کمک می کند و بر این باور بود که امام راحل فرمود: "خرمشهر را خدا آزاد کرد". 

محمود ابراهیمی در ادامه تصریح کرد: سرافرازی نظام جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر شهیدان است، شهدایی که در همه امور به ما کمک می کند به شرط آن که در مسیر آن ها قدم برداریم و از آن ها کمک بخواهیم، حتی در زندگی شخصی که باید همه روی این موضوع کار کنیم.  

ابراهیمی در ادامه با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، هدف برگزاری این نشست هم اندیشی را مرور فعالیت های گذشته و بررسی نواقص و یافتن راه کارهایی برای مرتفع کردن آن ها اعلام کرد و اظهار داشت: اگر مجموعه روابط عمومی، وظایف و تکالیف قانونی خود را درست انجام دهد، سعادت و موفقیت در مجموعه آشکار می شود.  

وی افزود: انعکاس افکار جامعه هدف به مدیران بهزیستی از عمده وظایف فعالان حوزه روابط عمومی در این سازمان است.  

این مسئول اطلاع یابی را پاشنه آشیل روابط عمومی در بهزیستی اعلام و خاطر نشان کرد: دانستن مباحث و اطلاع کسب کردن در حوزه های مختلف کاری می تواند باعث رستگاری مجموعه شده و در نهایت رفاه جامعه هدف سازمان را به دنبال داشته باشد.  

گفتنی است؛ مسئولان روابط عمومی ادارات بهزیستی استان تهران در حضور معاون توسعه و پشتیبانی بهزیستی استان تهران به طرح مشکلات، موانع و چالش های حوزه کاری خود پرداختند.

کد خبر 36982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد