مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در سازمان اجرا می گردد

نشست هم اندیشی و هم افزایی ستاد امربه معروف و نهی از منکر با حضور دکتر فرزاد گوهردهی، مدیرکل بهزیستی مازندران و مهندس مهرداد محمدی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان در سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فرزاد گوهردهی ضمن تشکر و قدردانی از توجه و نگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گفت: سازمان بهزیستی با کمک نهادها و سازمان ها به عنوان شرکای اجتماعی خدمات مختلف را به جامعه هدف ارائه می نماید.

وی با بیان اینکه مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در سازمان اجرا می گردد، افزود: شعور و شور هر دو درکنار هم سبب گسترش و پیشرفت جامعه می گردد و برای رسیدن به شعور نیازمند شور می باشیم.

دکتر گوهردهی با بیان اینکه سازمان بهزیستی دارای میز خدمت رسانی می باشد، ادامه داد: بهزیستی مازندران در ارزیابی اجرایی میز خدمت جزو سازمان ها برتر استان است که به صورت حضوری و الکترونیکی  پاسخگوی مراجعین است.

مدیرکل بهزیستی مازندران به مسئله تکدی گری اشاره کرد و گفت: برطرف کردن این مسئله نیازمند همکاری همه دستگاه ها و نهادها می باشد که با توجه به نشست های انجام شده، ساماندهی متکدیان به شهرداری، نیروی انتظامی و دادگستری محول گردیده است و سپس افراد براساس نوع مشکل به سازمان های حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد ارجاع داده می شوند و پیگیری های لازم صورت می گیرد.

دکتر گوهردهی از تلاش های کمیته امداد تشکر و قدردانی کرد و افزود: کمیته امداد و بهزیستی را جدا از هم نمی دانم و هر دو نهاد با هدف گره گشایی از مشکلات مردم گام برمی دارند.

مهندس مهرداد محمدی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه دستگاه ها و سازمان ها با ارائه خدمات مناسب به ذینفعان باید امربه معروف و نهی از منکر را در آحاد جامعه نهادینه کنند، گفت: مسوولین در دستگاه های اجرایی باید بتوانند مسائل و نظرات مراجعین را شنیده و به آن توجه نمایند.

وی با تاکید براینکه رفتار مقام معظم رهبری باید سرلوحه ما مسوولین نظام قرار گیرد، افزود: افراد آمر باید فردی مطلع، توانمند، متخصص و آگاه به مسائل روز باشد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان مازندران از فعالیت های بهزیستی تشکر و قدردانی کرد و ادامه داد: با  هماهنگی و همراهی نهادهای حمایتی و دیگر سازمان ها، گام های موثری در جهت برطرف کردن مشکلات جامعه برداشته می شود و باید این هم افزایی ها برای توزیع کمک های مومنانه بین سازمان های مردم نهاد نیز صورت گیرد.

کد خبر 36972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد