برقراری ۲۴ هزار و ۲۳۱ تماس با خط ۱۴۸۰ در سال گذشته

سوپروایزر خط مشاوره ۱۴۸۰ خراسان شمالی از برقراری بیش از۲۴ هزار و ۲۳۱ تماس با خط  ۱۴۸۰خبر داد و گفت: از این تعداد تماس ۱۳هزار و ۵۸۷ تماس موفق و مابقی تماس ناموفق بوده است.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، دکتر مریم رزمی سوپروایزر خط مشاوره ۱۴۸۰ خراسان شمالی از برقراری بیش از۲۴ هزار و ۲۳۱ تماس با خط ۱۴۸۰خبر داد و گفت: از این تعداد تماس حدود ۱۳هزار و ۵۸۷ تماس موفق و مابقی تماس ناموفق بوده است.

وی بااشاره به افزایش تعداد تماس به خط مشاوره ۱۴۸۰، افزود: تعداد کل تماس به خط مشاوره ۱۴۸۰ در سال ۱۳۹۸ حدود ۱۰ هزار ۵۶۲ بوده است که در مقایسه با سال ۱۳۹۹ شاهد افزایش تعداد تماس به این خط مشاوره ای بوده ایم.

سوپروایزر خط مشاوره ۱۴۸۰ خراسان شمالی در ادامه به ارائه آماری از فعالیت مراکز حضوری در سال گذشته پرداخت و گفت: در سال ۱۳۹۹ حدود هزار و ۷۱۵ مراجعه حضوری و ۶۵۳ جلسه برگزار شد که درمقایسه با سال ۱۳۹۸ با افزایش در تعداد مراجعه روبه رو بوده ایم.

این مسوول تصریح کرد: نرخ رشد تماس تلفنی در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ حدود ۱۴۷.۷ درصد و همچنین نرخ رشد مراجعات حضوری ۵۹درصد بوده است.

رزمی خاطر نشان کرد: از مجموع ۱۳ هزار و ۵۸۷ تماس های موفق در سال ۱۳۹۹ حدود ۸هزار و ۴۶۶ پرونده ثبت شده است.

 وی تعداد تماس گیرندگان به خط ۱۴۸۰ را به لحاظ جنسیت زن، مرد و همچنین دوجنسی بودن تفکیک کرد و گفت: در سال ۹۹ حدود ۶ هزار و ۶۳۲خانم و ۲هزار و ۲۰۲ آقا و همچنین ۲۳ دوجنسی با خط مشاوره ۱۴۸۰ خراسان شمالی تماس برقرار کردند.

سوپروایزر خط مشاوره ۱۴۸۰ خراسان شمالی بیان کرد: در سال ۱۳۹۹ بیشترین تماس ها مربوط به شهرستان بجنورد و کمترین تماس مربوط به شهرستان جاجرم بوده است.

وی افزود: در سال ۱۳۹۸ بیشترین تماس مربوط به شهرستان بجنورد و کمترین تماس از شهرستان گرمه بوده است.

کد خبر 36958

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد