ارسنجان | اولین جلسه شورای اداری با هدف تبیین برنامه های بهزیستی در سال جاری

اولین جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان ارسنجان با حضور یعقوبی رئیس و کارشناسان واحد توانبخشی، اجتماعی، توسعه پیشگیری، مشارکتهای مردمی، اشتغال و مسکن، با هدف تبیین برنامه های بهزیستی در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان ، در این جلسه رئیس اداره بهزیستی ضمن تبریک به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: سازمان بهزیستی به یقین نسبت به شرح خدماتی که ارائه می دهد امکانات کمی دارد اما به نظر من نیروی انسانی متخصص تحت هر شرایطی بهترین عملکرد را ارائه خواهد کرد.
 وی بر آرمانهای این سازمان که گسترش فعالیتهای پیشگیرانه در راستای بهتر زیستن می باشد تاکید کرد و مجموعه بهزیستی را دارای پتانسیل بسیار بالا در جهت تحقق این اهداف دانست.

 او همچنین اظهار امیدواری کرد: انشاالله با سعی و تلاش مجموعه بهزیستی شهرستان ، ارتقاء و پوشش صد در صدی خدمات به آحاد جامعه هدف در سالهای آتی محقق می گردد.

یعقوبی در پایان اظهار داشت ‌؛ رضایت ارباب رجوع به معنای حل تمام مشکلات جامعه هدف نیست، در حقیقت رفع تمامی مشکلات مددجویان از توان مالی اداره خارج است ولی وجود نگاه مددکاری به مشکلات ایشان و درک آلام و مشکلات روحی و تسکین آن گامی در جهت جلب رضایت این عزیزان است.
 

انتهای پیام " آمنه عوض ور

کد خبر 36946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد