در رسانه | رسانه‌‎ها یکی از عناصر اصلی ایجاد سلامت اجتماعی در جامعه هستند

قزوین - ایرنا - مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: رسانه ها یکی از عناصر اصلی ایجاد سلامت اجتماعی در جامعه هستند و باید در این زمینه رسالت خود را به خوبی اجرا کنند.

به گزارش ایرنا، علیرضا وارثی روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین اظهار داشت: ایرنا در استان قزوین به عنوان یکی از رسانه های قابل اعتماد است که براساس مستندات و بررسی و پردازش های درست خبر را منتشر می دهد.

وی افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین به صورت هوشمندانه، دقیق، به موقع، راهگشا  و شفاف که نشان دهنده بصیرت خوب خبرنگاران و مدیر این مجموعه است، اخبار را منتشر می کند و بسیار مطلوب ارزیابی می شود.

این مسوول گفت: رسالت این خبرگزاری ها در حوزه نشر خبر، برطرف کردن مشکلات مردم است و این اقدامات را فارغ از هر گونه تخریب و برای خدمت رسانی هر چه بهتر و به دور از هر گونه حاشیه سازی و به صورت گفت و گو محور انجام می دهد.

وارثی اضافه کرد: رسانه ها یکی از عناصر اصلی ایجاد سلامت اجتماعی در جامعه هستند و به هر میزان که رسانه ها به این حوزه بیشتر بپردازند آسیب های اجتماعی کنترل و کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: یکی از ریشه های اصلی توسعه نیافتگی در موضوعات اجتماعی و کاهش مهارت های خانوادگی و فردی در موضوعات اجتماعی در رسانه ها قابل جست و جو است و رسانه ها می توانند با این اقدام اجماع عمومی را در سطح جامعه به وجچود بیاورند.

کد خبر 36940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد