گرمسار | سالمندان از مهمترین و با ارزش ترین سرمایه های کشور می باشند

جلسه شورای ساماندهی سالمندان شهرستان گرمسار برگزار شد

  به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، جلسه شورای ساماندهی سالمندان شهرستان گرمسار به ریاست معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان و دبیری مدیر اداره بهزیستی شهرستان گرمسار برگزار شد.

 محمد نسیمی مدیر اداره بهزیستی شهرستان گرمسار در ابتدا سالمندان را از مهمترین و قابل احترام ترین سرمایه های کشور برشمرده و ابراز داشتند : سالمندان یکی از مهمترین گروههای هدف در سازمان بهزیستی هستند که همواره بهزیستی به دنبال رفع مشکلات این گروه وحمایت از آنها با همکاری سازمانهای مردم نهاد بوده است.

ایشان در ادامه سالمندان را دارای جایگاهی بسیار ارزشمند و رسیدگی به امور مربوط به ایشان را بر عهده آحاد جامعه و کلیه دستگاهها بیان و افزودند : فراغت سالمندان مانند اهدائ کتاب و ورزش های همگانی باید در اولویت کارهای سایر ارگانهای مرتبط در شهرستان باشد.

نسیمی ضمن ارائه گزارش اداره بهزیستی شهرستان در سال گذشته در امر سالمندان گفت : امیدواریم که با تلاش های بی دریغ کارشناسان حوزه سالمندان و همکاری کلیه ارگانها بتوانیم خدمت بی منتی در این خصوص داشته باشیم.

در این نشست مقررگردید که پیگیریهای لازم در خصوص واکسیناسیون گروه هدف (سالمندان) تحت پوشش این اداره ودیگر اداره های شهرستان وهمچنین سالمندان مرکز خانه بزرگان با سرعت هرچه بیشتری پیگیری و به سر انجام برسد.

کد خبر 36937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد