پیام مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی به مناسبت سوم خرداد

مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است. در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به‌شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.

سوم خرداد یکی از بارزترین جلوه‌های نصرالهی و یکی از مهمترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی و همچنین حماسه حضور مردم در جشن پس از پیروزیاست.

عملیات پیروزمند بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ پیدایش وضعیت نوینی در صحنه سیاسی- نظامی جنگ تحمیلی ۸ ساله و تحولات آینده خاورمیانه رقم زد.

اینجانب سالروز این پیروزی بزرگ الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و همکاران ایثارگر هشت سال دفاع مقدس و مردم عزیز و ولایت مدار استان خراسان شمالی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

کد خبر 36887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد