شهر تهران| تشریح اقدامات بسیج و امور ایثارگران بهزیستی شهر تهران 

مسئول بسیج و امور ایثارگران بهزیستی شهر تهران در سالروز آزاد سازی خرمشهر به تشریح اقدامات این حوزه در سال ۹۹ پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، باقر کریمی ضمن گرامی داشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی گفت: آزاد سازی خرمشهر به یاد ماندنی ‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و یک نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است که همه ما به این پیروزی بزرگ افتخار می کنیم.

مسئول بسیج و امور ایثارگران بهزیستی شهر تهران افزود: همچنان که رهبر فرزانه انقلاب آزاد سازی خرمشهر را به عنوان یک یاد بود و افتخار ملی و میهنی می دانند، باید این حماسه مقاومت و آزادی را همیشه زنده نگه داریم.

کریمی عنوان داشت: خانواده شهدا به فرموده امام راحل رضوان الله تعالی علیه چشم و چراغ این ملتند و باید مسائل و مشکلات آنها که حد اعلایی از ایثارگری و فداکاری را با بذل جان و سلامتی خود و عزیزانشان نشان داده اند، در اولویت قرار گرفته شود.

  مسئول بسیج و ایثارگران بهزیستی شهر تهران گفت: گره گشایی از مشکلات مردم از مهمترین ماموریت‌های بسیج است.  

وی افزود: امروز بسیجی‌ترین فرد کسی است که بتواند در برابر مردم رفتار خاضعانه و پاسخگو داشته باشد و نقش بسیج بسان سلول‌های سفید خون در تمام پیکر نظام اسلامی در تمام عرصه‌های اعم از اطلاع رسانی، امداد و نجات و آموزش بسیار مهم و حیاتی است.

 کریمی گفت: امیدآفرینی و افزایش نشاط و رضایت مردم  با تفکر بسیجی میسر می‌شود  و بسیج باید هر جا نیاز به ایثار و از خودگذشتگی بود، حضور پیدا کند و این امر وظیفه بسیج را سنگین تر از همیشه می‌کند.

وی پیگیری مناسب سازی و بازسازی منازل مدد جویان در طرح شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با هماهنگی بسیج سازندگی، کمک های موردی به نیازمندان معرفی شده به تعداد ۲۰ نفر، مسابقه کتاب خوانی به مناسبت سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تعداد شرکت کننده ۵۰ نفر و اهداء جوایز به برندگان، برگزاری مسابقه به مناسبت هفته دفاع مقدس   تعداد شرکت کننده ۱۰۵ نفر و اهدائ جوایز به قید قرعه به برندگان، ساماندهی و ویرایش پرونده های بسیجیان و اقدام جهت تبدیل وضعیت بسیجیان عادی به فعال،  پیگیری کارت شناسایی ۳۰ نفر از بسیجیان، اهدای حکم مسئولیت به ۱۱ نفر از اعضای محترم شورای بسیج را از دیگر فعالیتهای این حوزه اعلام کرد.

کد خبر 36877

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد