در رسانه | همدانی‌ها بیش از ۴۸۵ میلیون تومان به مددجویان بهزیستی کمک کردند

همدان-ایرنا- معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان گفت: مردم نیکوکار این استان ۴۸۵ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان در قالب زکات فطریه برای کمک به موسسات خیریه زیرپوشش بهزیستی و مراکز دولتی بهزیستی پرداخت کردند.

حمیدالله فارسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان زکات جمع‌آوری شده توسط ادارات بهزیستی در شهرستان‌های مختلف استان، مجموعه‌های وابسته به این سازمان، مراکز مثبت زندگی و مراکز خیریه زیرپوشش جمع‌آوری شد.

وی اعلام کرد: از این میزان فطریه جمع آوری شده حدود ۱۵۴ میلیون تومان توسط موسسات خیریه زیر پوشش بهزیستی و مابقی در مراکز دولتی جمع آوری شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان با قدردانی از مردم مومن و نیکوکاران خاطرنشان کرد: فطریه جمع آوری شده به صورت پرداخت نقدی و غیرنقدی برای کمک هزینه معیشت، تامین هزینه نان، گوشت، درمان و کمک هزینه وسایل ضروری زندگی افراد نیازمند جامعه هدف زیر پوشش کل استان هزینه می شود.

فارسی با بیان اینکه ۱۵۰ صندوق و پایگاه شامل فطریه عام، کفاره و سادات در اطراف اماکن، معابر اصلی و مرکزی استان برای جمع آوری فطریه پیش بینی شده بود عنوان کرد: کمک‌های جمع آوری شده با حفظ شأن و کرامت انسانی برای برطرف کردن مشکلات معیشتی به دست محرومان واقعی می‌رسد.

وی اعلام کرد: شماره حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی همدان به شماره کارت شتاب ۸۳۹۳-۶۹۲۷-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و یا شماره حساب ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ با شماره شبای IR۲۱۰۱۰۰۰۰۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ و یا شماره گیری #۱۴۰۰۰۲۸*۴*۷۳۳*،   کمک‌های مردمی به بهزیستی استان همدان را در طی سال دریافت می کنند.

چهل و پنج هزار و ۵۳۰ نفر فرد معلول زیر پوشش خدمات حمایتی سازمان بهزیستی استان همدان قرار دارند.

کد خبر 36864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد