تلاش پلیس راهور برای تسهیل تردد افراد دارای معلولیت در جامعه

در نشست مشترک دکتر ولی اله  نصر مدیر کل بهزیستی استان با سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، موانع ترافیکی تردد معلولین در سطح جامعه بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در این جلسه که با حضور مشاورین مدیر کل بهزیستی استان در امور معلولین برگزار شد، ابتدا دکتر نصر ضمن خوش‌آمدگویی به سرهنگ محمدی و تیم همراه شان، از زحمات و تلاش‌های مجموعه پلیس راهور استان در راستای تحقق حقوق افراد دارای معلولیت و تسهیل حضور افراد دارای معلولیت در سطح جامعه تقدیر کرد.
وی افزود: انتظار داریم در جلسات فصلی کمیته مناسب سازی استان که در استانداری برگزار می‌شود، نماینده پلیس راهور فرد ثابت و مشرف به موضوعات مرتبط با تردد افراد دارای معلولیت باشد.
در ادامه مشاورین مدیر کل بهزیستی استان دغدغه‌ های خود در خصوص تردد افراد دارای معلولیت در سطح شهر را مطرح کردند. 
سپس سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: موضوعات در حوزه افراد دارای معلولیت بسیار متنوع است. با این حال 80 درصد مشکلات حوزه حمل و نقل افراد دارای معلولیت به پلیس راهور بر نمی‌گردد. در 20 درصد باقیمانده پلیس راهور بر اساس وظیفه ذاتی خود به دنبال انتظام بخشی به رانندگی و جلوگیری از تصادفات و در نتیجه تسهیل حضور افراد دارای معلولیت در سطح جامعه است. 
وی افزود: استان اصفهان بویژه شهر اصفهان در حوزه مناسب سازی از استان‌های پیشرو در سطح کشور است. این مسئله در بافت مرکزی شهر به خوبی مشهود است. پلیس راهور هم در راستای احقاق حقوق افرد دارای معلولیت و سایر شهروندان با فرهنگ سازی و اعمال قانون توانسته با مدیریت بسیار خوب موتور سیکلت‌ها بویژه عدم حضور آنها در پیاده روها، شرایط حضور افراد دارای معلولیت در سطح شهر را تسهیل کند.

تلاش پلیس راهور برای تسهیل تردد افراد دارای معلولیت در جامعه
تلاش پلیس راهور برای تسهیل تردد افراد دارای معلولیت در جامعه

کد خبر 36838

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد