جوابیه اداره کل بهزیستی استان همدان در خصوص یک خبر

جوابیه اداره کل بهزیستی استان نسبت به تیتر خبر گزاری فارس در خصوص بهزیستی سالن قرنطینه معلولان را انبار مصالح کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن این جوابیه در خصوص《 بهزیستی سالن قرنطینه معلولان را انبار مصالح کرد》بدین شرح است :

۱-نخست اینکه ساختمان مورد اشاره فاقد  امکانات و زیرساخت های مناسب جهت نگهداری از بیماران مشکوک به کرونا است وبیش از ۱سال است که که متروکه میباشد و به گفته دکتر قره گوزلو مبنی بر قفل بودن درب سالن  موید همین امر است .

۲-موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع)دارای مجموعه چندین هکتاری در جاده تهران با قریب به ۱۰ هزار متر مربع ساختمان با امکانات مناسب می باشد و درحال حاضر مشکلی در جهت تامین مرکز قرنطینه  وجود ندارد .

۳-در زمان شیوع بیماری کرونا پیشنهاد تاسیس مرکز قرنطینه و تجهیز قسمتی از ساختمان فیاض بخش جهت استفاده سایر مراکز شهرستان به دکتر قراگوزلو ارائه که با مخالفت قاطعانه  ایشان   روبرو شد با این استدلال که به نظر بنده به عنوان یک پزشک صلاح نیست درجوار مددجویان، مرکز قرنطینه ایجاد شود حال  اینکه پس از گذشت ۱۵ ماه از شیوع این بیماری تازه  به فکر تاسیس قرنطینه افتاده،خود جای سئوال دارد .

۴- مجتمع فیاض بخش دارای چندین ساختمان مستقل و مجزا است که بر مبنای تفاهم نامه فی مابین موسسه خیریه حضرت ابو الفضل(ع) و اداره کل بهزیستی استان فقط ۲ ساختمان با متراژ تقریبی ۱۱۰۰متر در اختیار موسسه مذکور قرار داده شده و مابقی ساختمان های مجتمع در اختیار بهزیستی قرار دارد که بنا بر مصلحت سازمان حق تصرف و استفاده از آنها برای سازمان محفوظ است . مضافا اینکه موسسه خیریه مذکور بیش از ۲ سال است که به تعهدات خود در قبال ساختمانهای در اختیار،  پایبند نبوده است ،( عدم پرداخت اجاره بها و...).

۵- درج اطلاعات نادرست بدون تشخیص مصلحت و راستی آزمایی و انتخاب تیتر سالن قرنطینه معلولان انبار مصالح شد علاوه بر قضاوت عجولانه خبرگزاری به نیت جهت دهی تفکر مخاطب و تشویش اذهان عمومی تنظیم شده که این امر ناقض رسالت خبرنگاری است و قابل پیگیری از سوی بهزیستی استان در مراجع قانونی می باشد .

جوابیه اداره کل بهزیستی استان

جوابیه اداره کل بهزیستی استان

جوابیه اداره کل بهزیستی استان

کد خبر 36813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد