بهبود فرآیند ارائه خدمات با طرح های خلاقانه

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی طرح های خلاقانه را عاملی در بهبود فرآیند ارائه خدمات به جامعه هدف دانست.

دکتر صحاف ضمن قدردانی از روسای ادارات بهزیستی شهرستانهای شبستر، جلفا، مرند و میانه؛ ارتقاء سطح ارائه خدمات به اقشار تحت پوشش را از اهداف اصلی بهزیستی دانست و مدیریت واقعی را پرورش خلاقیت منابع انسانی و استفاده ی بهینه از منابع انسانی موجود عنوان رد.

بهبود فرآیند ارائه خدمات با طرح های خلاقانه

آمار دقیق الکترونیک مبنای برنامه ریزی صحیح

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی آمار دقیق الکترونیک ثبت شده در سامانه ها را مبنایی برای برنامه ریزی صحیح اجرای دقیق دولت الکترونیک دانست.

بهبود فرآیند ارائه خدمات با طرح های خلاقانه

بهبود فرآیند ارائه خدمات با طرح های خلاقانه

دکتر صحاف در نشست روسای شهرستان ها، تطابق عملکرد با داده های ثبت شده در سامانه های الکترونیک را از اهم فعالیت های مد نظر در خصوص تحول اداری عنوان کرده و در این بخش از رئیس شهرستان خداآفرین به دلیل تطابق عملکرد شهرستان با سامانه های الکترونیک با اهدای لوح سپاس، قدردانی کرد.

بهبود فرآیند ارائه خدمات با طرح های خلاقانه

وی همچنین صیانت از حقوق شهروندی را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی ابراز داشت: اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی تاکنون دو کتاب در این زمینه به چاپ رسانده است .

بهبود فرآیند ارائه خدمات با طرح های خلاقانه

 شایان ذکر است در زمینه صیانت حقوق شهروندی از روسای شهرستان های کلیبر، سراب و ورزقان، در بعد شاخص های تخصصی از شهرستانهای  اسکو، اهر و چاراویماق و در بعد شاخص های عمومی از شهرستان شبستر  به عنوان شهرستانهای برتر  با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

کد خبر 36799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد