گزارش تجمیعی| حضور مدیرکل کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی در استان مازندران

مدیرکل کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با حضور در استان مازندران ضمن بازدید از مراکز شبه خانواده و خانه های کودک و نوجوان در آئین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی و هنری ظهور مهربانی ویژه کودکان مراکز شبه خانواده بهزیستی استان شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، سعید بابایی در سفر به استان مازندران علاوه بر بازدید از مراکز کودکان و نوجوانان شهرستان های استان در اختتامیه جشنواره ظهور مهربانی شرکت کرد.
 

آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی و هنری ظهور مهربانی برگزار شد

نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی و هنری ظهور مهربانی ویژه کودکان مراکز شبه خانواده بهزیستی استان مازندران با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

گزارش تصویری │ آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی و هنری ظهور مهربانی برگزار شد

نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی و هنری ظهور مهربانی ویژه کودکان مراکز شبه خانواده بهزیستی مازندران با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

گزارش تصویری│ بازدید مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از مرکز نگهداری دختران ۱۳ تا ۱۸ سال صفائیه ساری

سعید بابایی مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با همراهی دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران از مرکز نگهداری دختران ۱۳ تا ۱۸ سال صفائیه با رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید کرد. در این بازدید صمیمانه مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور نحوه ارائه خدمت به آنان را بررسی و نظارت کرد.

بازدید مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور از شیرخوارگاه شکوفه شهرستان ساری

سعید بابایی مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور، دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران و مسولان کشوری و استانی از مرکز شیرخوارگاه شکوفه شهرستان ساری بازدید کردند. سعید بابایی مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان این مرکز، بر نحوه ارائه خدمات نظارت کرد.

گزارش تصویری │ بازدید مدیرکل امور کودکان و نوجوانان کشور از مرکز طلوع مهر پسران ساری

سعید بابایی مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور، دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران و مسولان کشوری و استانی از مرکز طلوع مهر پسران ۱۳- ۱۸ سال در شهرستان ساری بازدید بعمل آوردند. در این بازدید، فرزندان شبه خانواده این مرکز در گفتگوی صمیمانه با مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

گزارش تصویری │ بازدید مدیرکل امور کودکان و نوجوانان کشور از مرکز آل طاها شهرستان نکا

سعید بابایی مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور در ادامه بازدید خود از مراکز شبه خانواده استان با همراهی دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران و مسولان کشوری و استانی از مرکز نگهداری فرزندان ۳- ۶ سال آل طاها نکا بازدید و نحوه ارائه خدمات در این مرکز را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

کد خبر 36746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =