رشد ۱۸۰ درصدی اهدا زکات فطریه  به مددجویان بهزیستی زنجان

 مدیربهزیستی شهرستان زنجان از جمع‌آوری بیش از ۱۳۸میلیون تومان زکات فطره در عید فطر خبر داد و گفت : مبالغ جمع آوری شده  با توجه به نیاز جامعه هدف در اسرع وقت به حساب  مددجویان واریز شد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سید رزاق منافی با تقدیر از حمایت چشمگیر خیرین دیارکریمان به دلیل حضور فعال در یاری مددجویان عنوان کرد :  در سال جاری زکات فطره نسبت به سال گذشته رشد ۱۸۰ درصدی داشته است و خیرین در ماه مبارک رمضان نیز یاریگر جامعه هدف بودند.  
وی خاطر نشان کرد : در عید فطر 5 پایگاه ثابت و ۱۰پایگاه سیار و ۴ مرکز مثبت زندگی فعالیت داشتند و توانستند زکات فطره و کفاره ی شهروندان را جمع آوری کنند 
مدیر بهزیستی شهرستان زنجان یادآور شد : خیرین با اهداء بیش از۶۰۰ بسته ی مواد غذایی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان در ماه مبارک رمضان به اقشار کم برخوردار، زنان سرپرست خانوار، ایتام و نیازمندان را یاری نمودند.  
این مقام مسئول با بیان اینکه در سال گذشته 50 میلیون تومان  مشارکت به صورت نقدی و ۱۳۰ میلیون تومان مشارکت به صورت غیر نقدی و خدماتی جمع آوری شده است، خاطر نشان کرد : در پازل همدلی خیرین این شهرستان بیشترین مشارکت در بین سایر شهرستانه را داشتند و همچنین ۸۱ دستگاه تبلت در بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شده است.  
منافی توانمند سازی و اشتغال  مددجویان را از ابزار مهم در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی عنوان کرد و افزود : بهزیستی متولی اشتغال نیست ولی در رابطه با تسهیلگری اشتغال جامعه هدف، کارشناسان اشتغال باید با توجه به شناخت دقیق از توانمندی مددجو و زمینه اشتغال وی و آشنایی با شغل های جدید، تسهیلات نو ، بهترین پیشنهاد را برای ایجاد اشتغال پایدار مددجو ارائه کنند و در همین راستا در سال گذشته برای ۲۱۵ نفر از افراد تحت پوشش ۶ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت گردیده است.

کد خبر 36721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد