آمل│ فرهنگ سازی، آموزش مهارتهای زندگی سالم و نشاط اجتماعی از اولویت های اصلی کمیته فرهنگی پیشگیری مبارزه با مواد مخدر

اولین جلسه کمیته فرعی و فرهنگی مبارزه با مواد مخدر سال جاری شهرستان آمل با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه آمل، رئیس بهزیستی شهرستان و دیگر اعضا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل ، اسفندیاریان با تاکید بر انجام بهینه نقش ادارات و دستگاه های اجرایی مختلف در مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: هر یک از دستگاه های اجرایی سطح شهرستان در زمینه مبارزه با تقاضا و مصرف مواد مخدر، چارچوب و تکالیف قانونی خاصی دارند که با عمل به آن ها می توانند جامعه را در مقابل شرایط مختلف واکسینه نمایند.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی، آموزش مهارت زندگی سالم و نشاط اجتماعی از اولویت های  اصلی کمیته فرهنگی مبارزه با موادمخدر محسوب می‌شود متذکر شد:  برای ایجاد فرهنگ زندگی سالم و داشتن نشاط اجتماعی نیازمند اهتمام جدی دستگاههای اجرایی است.

رئیس اداره  بهزیستی  شهرستان آمل  همچنین خاطرنشان کرد: با نیاز سنجی های صورت پذیرفته و بر اساس تکالیف قانونی طرح و برنامه های بی شماری را با همکاری سایر دستگاها  در سال ۱۴۰۰ در دستور کار داریم و امید است با اجرای صد درصدی آن ها زمینه کاهش تقاضا و مصرف مواد مخدر در سطح شهرستان  را فراهم آوریم.

کد خبر 36717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد