اتمام مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در مراکز توانبخشی تحت نظارت بهزیستی البرز

روز چهارشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تمامی مددجویان دارای معلولیت ذهنی، اعصاب و روان، جسمی_حرکتی و سالمندان که مقیم در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان البرزهستند واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، دکتر «اسدالله حیدری» با اشاره به برنامه واکسیناسیون بخشی از جامعه هدف بهزیستی گفت: نظر به اهمیت موضوع پیشگیری از زنجیره انتقال در مراکز تجمعی بهزیستی با تلاش شبانه روزی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان استان ضمن پیگیری های مکرر اداره بهزیستی طرح واکسیناسیون بیماری کرونا در مراکز تحت نظارت حوزه توانبخشی این اداره کل پایان یافت.

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: مرحله دوم واکسیناسیون در تاریخ ۲۹اردیبهشت ماه به پایان رسید که طی این مرحله در مجموع ۲۳۹۸ نفر که شامل ۱۷۵۱ نفر از مددجویان مقیم و ۶۴۷نفر از کارکنان مراکز در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند. این تعداد شامل ۶۴۵ مددجوی ذهنی، ۸۷۷ اعصاب و روان مزمن، ۲۸ مددجوی دارای معلولیت جسمی، ۲۰۱ سالمند می باشد.

طرح واکسیناسیون کرونا تا کنون برای ۳۷۶۹نفر از مددجویان مقیم در مراکز بهزیستی البرز به طور کامل انجام پذیرفته است و این افراد ۲ دوز از واکسن را دریافت کردند. که جمعاً در ۵۴ مرکز ساکن بودند واکسیناسیون کرونا انجام گرفت.

اتمام مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در مراکز توانبخشی تحت نظارت بهزیستی البرز

کد خبر 36713

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد