سفیران دوستی در ادامه سفر خود به استان البرز رسیدند

کاشت نهال صلح و همدلی در شیرخوارگاه امام علی (ع) تحت نظارت بهزیستی استان البرز به همت سفیران دوستی .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ،دوچرخه سواران ایرانی به عنوان سفیران صلح و دوستدار طبیعت با هدف حمایت از کودکان بد سرپرست و بی سرپرست با حضور در شیرخوارگاه امام علی (ع) و همراهی «علیرضا فتاح پور» مدیر بهزیستی شهرستان کرج و کارکنان شیرخوارگاه نهال همدلی ودوستی کاشتند.    

این گروه متشکل از پروین حیدری، کرامت عزیززاده و کیوان حق شناس هستند که در سطح کشور با هدف کاشت یک هزار و ۴۰۰ نهال در راستای حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تحت حمایت بهزیستی رکاب می زنند.

کرامت عزیززاده یکی از اعضای این گروه دوچرخه سوار در ارتباط با هدف گروه گفت: این حرکت ورزشی با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، انسان دوستی، حمایت از کودکان بی سرپرست و حفظ محیط زیست، هوای پاک و منابع طبیعی و با همکاری فرمانداری ها، سازمان بهزیستی کشور و ادارات کل استانها و ادارات ورزش و جوانان استان ها اجرا می شود.  

 این گروه در سفرهای گذشته خود بیش از ۲ هزار اصله نهال صلح و دوستی کاشته اند و تاکنون با شعارهای حمایت از کودکان سرطانی، بی سرپرست یا بدسرپرست، در سطح کشور رکاب زده است.  

کرامت عزیززاده در پایان این حرکت انسان دوستانه خواستار همیاری وهمراهی آحاد مردم برای پیشبرد اهداف سفیران صلح شد واظهار داشت: امیدواریم با همراهی مسئولین، دستگاههای اجرایی و خیرین بتوانیم گامی بلند در رفع مشکلات مختلف جامعه به ویژه کودکان بی سرپرست و بد سرپرست برداریم.

کد خبر 36712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد