سرخه | اوقات فراغت مددجویان و روحیه شاد در بین این افراد امری مهم و از دغدغه های بهزیستی است

دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با مدیر اداره بهزیستی سرخه

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان آقای میرحسینی رئیس اداره ورزش و جوانان سرخه با الهه امیدیان مدیر اداره بهزیستی شهرستان دیدار کرد .

در ابتدای این دیدار امیدیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از همراهی جناب آقای میرحسینی در امر ارائه خدمات به جامعه هدف تحت حمایت بهزیستی شهرستان ابراز داشتند : اوقات فراغت مددجویان و ورزش آنها و همچنین ایجاد روحیه شاد در بین این قشر را امری مهم و از دغدغه های اصلی در شرایط خاص حاصل از کرونا عنوان کرد.

ایشان در ادامه : یکی از مسائل که این روز ها بیش از هر چیز نیازمند توجه و اهتمام می باشد بهبود در روحیه جمعی این قشر آسیب پذیر است که ایجاد شرایط مناسب برای  ورزش و سرگرمی های سالم به طور منظم میتواند تاثیرات فوق العاده ای داشته باشد.

میرحسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخه با تقدیر از تلاش های بهزیستی در جهت افزایش رفاه جامعه هدف خود هدف از این دیدار را افزایش اوقات فراغت و ایجاد ورزش های متنوع برای مددجویان بهزیستی شهرستان سرخه بیان و از آمادگی خود و اداره ورزش و جوانان شهرستان در این زمینه و گسترش همکاری ها فی مابین دو اداره را بیان داشتند .

بهزیستی شهرستان سرخه تعداد 200 نفر را تحت حمایت داشته و با  4 کارشناس در حال ارائه خدمات به جامعه هدف خود می باشد .

کد خبر 36692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد