پانزدهمین نشست کارگروه تشکل ها ومراکز غیردولتی

ظهر روز بیست و نهم اردیبهشت ماه با حضور دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان گیلان و اعضای کارگروه پانزدهمین نشست کارگروه تشکل ها ومراکز غیردولتی در سالن خزائلی برگزار گردید.

در این نشست ابتدا دکتر مهنوش توکلی فرد مشاور مدیرکل در امور اعتیاد و دبیر کارگروه، ضمن ارائه گزارش از فعالیتها و عملکرد گروه در این مسیر و بیان چالش های پیش رو، مطالبی درخصوص فعالیت اخیر کارگروه که پرداختن به فرایند "تخصصی سازی موسسات غیرانتفاعی و سازمان های مردم نهاد دارای مجوز از سازمان بهزیستی به منظور هدایت آنها به سمت ارائه خدمات کیفی و بهینه به جامعه هدف" می باشد مطالبی عنوان نمودند.

سپس دکتر حسین نحوی نژاد، مدیرکل پس از استماع نظرات اعضاء ضمن تشکر از اقدامات منسجم و تلاش پیگیرانه کارگروه در راستای اهداف ارتقایی سازمان، نظرات ارشادی خود را در این خصوص بیان داشته و تاکید نمودند سازمان های مردم نهاد و موسسات غیرانتفاعی از بازوان قدرتمند سازمان می باشند که توان آن را برای ارائه خدمات به جامعه هدف چند برابر می کنند. لزوم سازماندهی، ارزشیابی، درجه بندی، ظرفیت سنجی و ظرفیت سازی سمن ها و این موسسات از اهم اهداف سازمان بوده و توان بهزیستی را برای تسریع در ارائه خدمات کمی و کیفی به جامعه هدف دو چندان می نماید.

کد خبر 36683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد