آبیک | افزایش بیش از  200 رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک خبر داد

یوسف کازانی گفت: آمارها نشان دهنده این است که کمک های نقدی و غیر نقدی مردم شهرستان آبیک ۵۰۰ میلیون تومان را رد کرده و به نزدیک ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آبیک یوسف کازانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک  با اشاره به حضور خوب مردم شهرستان آبیک در پویش همدلی در ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: تعهدی که برای شهرستان آبیک از سوی اداره کل بهزیستی استان قزوین در نظر گرفته شده، ۱۷۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی بود.
وی افزود: این مقدار با توجه به جمعیت شهرستان و جامعه هدف در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه تا به امروز آمارها نشان دهنده این است که کمک های نقدی و غیر نقدی مردم شهرستان آبیک ۵۰۰ میلیون تومان را رد کرده و به نزدیک ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است.
کارانی با بیان این که قبل از ورود مهمان به شهرستان مشارکت ها در شهرستان آبیک منفی بود، اضافه کرد: هر ساله شاهد رشد کمک‌های مردمی بودیم ولی امسال این رشد بسیار عالی بود در بحث غذای نذری بیش از ۱۶ شب توانستیم مراکز غیر دولتی از جمله سه کمپ فعال در شهرستان خانه سالمندان و نیز برخی از افراد تحت پوشش که به دلیل فقر مالی و نیز معلولیت جسمی نمی توانستند یک وعده غذای گرم برای خود تهیه کند توانستیم بین آنها توزیع کنیم.
این مسئول یادآور شد: اقدامات صورت گرفته با کمک کمیته امداد، سپاه ناحیه امام صادق فرمانداری امام جمعه و مردم شهرستان آبیک صورت گرفته است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک با اشاره به گسترش فرهنگی انتقال نذورات و مراسمات به سمت اداره بهزیستی و کمیته امداد، عنوان کرد: خوشبختانه این فرهنگ در بین مردم شهرستان در حال گسترش است امسال شاهد این بودیم که برخی از خانواده افراد فوت شده، خرج مراسمات، پخش نذورات و کمکهای نقدی و غیرنقدی خود را جهت آمرزش از دنیا رفته، به بهزیستی اهدا کردند.
وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان، سازمان بهزیستی پویش همدلی مومنانه را برای کمک رسانی به جامعه هدف بهزیستی در پیش گرفت و با حضور مردم ایران همراه شد، ادامه داد: دیدگاه ما این است که این کمکهای غیر نقدی به نقدی تغییر پیدا کند زیرا ما می‌توانیم با کمک‌های نقدی کمک بیشتری به افراد تحت پوشش داشته باشیم و نیازهای آنها را رفع کنیم.
کازانی خاطرنشان کرد: این کار در طول سال نیز انجام می‌شود، امّا در بعضی اعیاد، مراسم‌ها و ماه‌های خاص برجسته‌تر می‌شود که یکی از آن ماه‌ها ماه مبارک رمضان است.
وی یادآور شد: در این پویش، هدف سازمان این است که حمایت و جذب حداکثری از جامعه خیّرینش داشته باشد و مشارکت‌های مردمی را افزایش دهد که بتواند به جامعه هدف خدمات رسانی بهتری کند و این خدمت رسانی در دو جبهه نقدی و غیر نقدی اتفاق خواهد افتاد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک بیان داشت: کمک‌ها غیرنقدی هم شامل بسته‌های کمک معیشتی اقلام و وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی به خصوص در این شرایط کرونا، تامین هزینه‌های درمانی و بیمارستانی، تهیه جهیزیه و حتی کمک هزینه‌های مسکن است.
وی افزود: هدف ما این است که ارتباط مان همیشه با جامعه خیّرین و خدمت گزاران برقرار باشد و در این راستا نیز دست مردم عزیز را می‌بوسیم که ما را به عنوان خدمتگزار خودشان در سازمان بهزیستی قبول کرده اند و ما را لایق همراهی و کمک رسانی دانستند و بدانند که ما به عنوان یک خدمتگزار امانت دار آن‌ها هستیم.
این مسئول به در پیش بودن عید فطر و پایان ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مطابق همه‌ساله بهزیستی شهرستان آبیک جهت دریافت زکات فطریه، کفارات و نذورات مردم مؤمن و سخاوتمند با قرار دادن صندوق‌ها و کارت‌خوان سیار در محل برگزاری نماز عید فطر آمادگی دارد و همچنین مردم شهرستان آبیک می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره حساب بانک مرکزی ۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲، شماره کارت بانک مرکزی۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ جهت واریز زکات، فطریه در نظر گرفته‌شده است.
کازانی در پایان تأکید کرد: ان شاء الله در طی سال نیز شاهد حمایت‌های خیرین برای ارائه بهتر خدمات به جامعه هدف خواهیم بود

کد خبر 36681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد