در رسانه |همدانی‌ها با مشارکت ۱۴ میلیارد ریالی به یاری مددجویان بهزیستی شتافتند

همدان-ایرنا- معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان از مشارکت ۱۴ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریالی مردم استان در قالب طرح ضیافت همدلی در ماه رمضان خبر داد و گفت: این مبلغ برای کمک به معلولان، ایتام و محرومان زیر پوشش این سازمان هزینه شده است.

«حمیدالله فارسی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان آمار نهایی جذب و توزیع مشارکت های نقدی و غیر نقدی بهزیستی استان همدان در طول ماه مبارک رمضان امسال افزود: طرح ضیافت همدلی ماه مبارک رمضان فرصتی را فراهم کرد تا شاهد مشارکت مردم و خیران در کمک به مددجویان بهزیستی باشیم.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان اضافه کرد: از این مبلغ جمع آوری شده پنج میلیارد و ۸۴۷ میلیون ریال مشارکت نقدی و غیرنقدی بهزیستی شهرستان ها و واحدهای تابعه دولتی و نیز مشارکت سازمان‌ها و نهادهای دیگر بوده و هشت میلیارد و ۴۱۳ میلیون ریال نقدی و غیر نقدی نیز مربوط به موسسات خیریه و مراکز تحت نظارت بهزیستی استان همدان است.

فارسی یادآور شد: این طرح تا ۲۲ اردیبهشت ماه و عید سعید فطر ادامه داشت و کمک های مومنانه جمع آوری و در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان آبرومند رسید.

وی اظهار داشت: تامین جهیزیه، لوازم ضروری منزل، کمک به تامین درمان، تهیه بسته های معیشتی و اقلام و لوازم آموزشی و نوشت افزار برای خانواده بهزیستی از جمله معلولان و نیازمندان زیر پوشش استان همدان از اهداف اساسی این طرح و پویش در ماه مبارک رمضان بود.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان اعلام کرد: افراد خیر می‌توانند در طول سال کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷۸۳۹۳ یا شماره شبا  ۲۱۰۱۰۰۰۰۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱  IR و شماره حساب ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ به نام حساب مشارکت های مردمی بهزیستی واریز کنند.

طبق آخرین آمارها، ۴۵ هزار و ۵۳۰ نفر فرد معلول زیر پوشش خدمات حمایتی سازمان بهزیستی استان همدان قرار دارند.

کد خبر 36674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد