اشکذر | تقدیر و تجلیل مدیر کل بهزیستی استان یزد از موسسه خیریه حضرت زهرا (س)

ازموسسه خیریه حضرت زهرا (س) شهرستان اشکذر که در امر ارائه خدمات به جامعه هدف و گروه های آسیب پذیر به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا در کنار بهزیستی استان پرداخته بودند تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان اشکذر؛ در ابتدای مراسم میرحاجی رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشکذر ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل سازمان به جهت برگزاری این مراسم به گزارش عملکرد بهزیستی در زمینه های مختلف به ویژه جلب مشارکتهای مردمی و همکاری و همراهی موسسات خیریه پرداخت.  

در ادامه جلسه محمد مزیدی؛ مدیر موسسه حضرت زهرا(س) ضمن تقدیر از مدیرکل بهزیستی استان به ارائه گزارش عملکرد موسسه پرداخت و اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا، این موسسه توانست با همکاری خیرین محترم توزیع 2000 بسته غذایی را در 11 مرحله و همچنین 4000 پرس غذای گرم به خانواده های تحت پوشش سازمان به انجام برساند.

در پایان دکتر عطابخش مدیرکل بهزیستی استان یزد اظهار داشت: موسسات خیریه به عنوان بازوان توانمند سازمان بهزیستی در ارائه خدمات به جامعه هدف نقش بسزایی در ارائه خدمات بهینه داشته اند  و از طریق جذب مشارکت های مردمی توانسته اند کمک شایانی به بهزیستی داشته باشند.

وی در ادامه افزود با توجه به شرایط بوجود آمده از زمان اوج شیوع بیماری کرونا چنانچه موسسات خیریه، انجمن ها و مراکز تحت پوشش با استفاده از پتانسیل و ظرفیت خیّرین یاریگر بهزیستی نمی شدند امکان ارائه خدمات بهتر و بهینه به جامعه هدف میسّر نمی شد.

گفتنی است؛ این مراسم در دفتر مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد و با حضور مدیرکل بهزیستی استان، معاونت پشتیبانی و منابع انسانی، معاونت مشارکتهای مردمی و اشتغال، رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشکذرو مدیران و پرسنل موسسه حضرت زهرا(س) برگزار شد و با اهداء لوح سپاس و هدایایی از زحمات آنها تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 36670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد