مخاطب محور بودن، مردم داری، پاسخگو بودن و روشنگری افکار عمومی از شاخصه های روابط عمومی فعال است

نشست دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران با کارشناسان روابط عمومی ادارات بهزیستی شهرستان ها به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران؛ دکتر فرزاد گوهردهی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات روابط عمومی ها، گفت: امروزه با توجه به پاندمی کووید_۱۹ شاهد تعطیلی بسیاری از فعالیت ها در سراسر دنیا هستیم ولی فعالیت روابط عمومی ها به دلیل سرعت رشد تکنولوژی و استفاده مردم از ظرفیت فضای مجازی، گسترش پیدا کرده است. 

وی مخاطب محور بودن ، مردمداری، پاسخگو بودن، صادق بودن و روشنگری افکار عمومی را از شاخصه های روابط عمومی فعال برشمرد و افزود: روابط عمومی باید با اطلاع رسانی دقیق، بهنگام ، منصفانه و شفاف، عملکرد سازمان را در اختیار ذینفعان قرار دهد.

مدیرکل بهزیستی مازندران موفقیت هر سازمان را مرهون فعالیت درست و دقیق روابط عمومی ها دانست و ادامه داد: با توجه به شرایط پاندمی کووید _۱۹ ، روابط عمومی استان و شهرستان ها باید سطح آگاهی مردم و جامعه هدف را در این حوزه افزایش دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید با استفاده از ظرفیت استان و شهرستان ها در بخش های مختلف، سطح آگاهی و سواد اجتماعی جامعه را در حوزه فعالیت های سازمان ، انواع اختلالات و معلولیت های جسمی و حرکتی افزایش داد، گفت: در دنیای امروز، سازمانی موفق است که روابط عمومی آن پویا و فعال باشد و بتواند خود را با تکنولوژی روز منطبق کند.

دکتر گوهردهی بر برگزاری دوره های آموزشی تاکید کرد و افزود: امید است با برگزاری برنامه های آموزشی به منظور افزایش دانش و آگاهی روابط عمومی ها، در جهت ارتقا فعالیت های سازمان گام برداشته و شاهد افزایش آگاهی جامعه نسبت به فعالیت های سازمان بهزیستی باشیم.

مدیرکل بهزیستی مازندران در پایان این نشست ازروابط عمومی های برتر استان با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آورد.

کد خبر 36667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد