فراخوان بکارگیری نیرو در مرکز اورژانس اجتماعی فولادشهر

اداره بهزیستی شهرستان لنجان در نظر دارد به منظور راه اندازی مرکز اورژانس اجتماعی در بخش فولادشهر از طریق آزمون کتبی و مصاحبه حضوری از بین نیروهای متخصص در رشته های روانشناسی را بصورت خرید خدمت ساعتی و از طریق مراکز غیر دولتی بکارگیری نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، اداره بهزیستی شهرستان لنجان در نظر دارد به منظور راه اندازی مرکز اورژانس اجتماعی در بخش فولادشهر از طریق آزمون کتبی و مصاحبه حضوری از بین نیروهای متخصص در رشته های روانشناسی (کلیه گرایش‌ها به استثنای گرایش صنعتی و سازمانی و مددکاری اجتماعی و علوم اجتماعی که دارای مدرک تحصیلی  لیسانس یا بالاتر) باشند را بصورت خرید خدمت ساعتی و از طریق مراکز غیر دولتی بکار گیری نماید.

متقاضیانی که بومی و ساکن در منطقه می‌باشند اجازه شرکت در آزمون را دارند. لذا در هر مرحله از آزمون چنانچه مشخص گردد هرکدام از متقاضیان شرایط فوق‌الذکر را نداشته اند، از فرایند آزمون خارج و نفر بعدی که حائز نمره بالاتر گردیده است به فرایند آزمون متصل می‌گردد.

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام با در دست داشتن مدارک تحصیلی (کارشناسی و بالاتر و حداکثر سن ۳۵ سال) و مدارک هویتی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ لغایت ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ به اداره بهزیستی شهرستان لنجان مراجعه نمایند.  

آزمون در دو مرحله، آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی انجام می‌گیرد. در مرحله نخست، آزمون تخصصی بصورت کتبی از بین کلیه متقاضیان انجام و پس از آن تعداد ۱۸ نفر که بیشترین نمره کتبی را اخذ نموده‌اند اعلام تا در مصاحبه حضوری تخصصی شرکت و نهایتاً تعداد ۶ نفر(سه نفر آقا و سه نفر خانم) به عنوان نفرات برگزیده نهایی اعلام گردند.

به گزارش روابط عمومی، هیچ‌گونه تعهد مستقیم استخدامی برای قبول شدگان نهایی با اداره کل بهزیستی استان اصفهان وجود ندارد. افراد قبول شده بصورت خرید خدمت، از طریق بخش غیر دولتی (مراکز تحت نظارت بهزیستی) بکار گرفته می شوند. لذا کلیه امور حقوقی و بیمه ای افراد قبول شده با بخش غیر دولتی می باشد.  
 

کد خبر 36625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد