بیش از ۱۸ میلیارد ریال در پویش ضیافت همدلی خراسان جنوبی جذب شد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی گفت: ۱۸ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال امسال در پویش ضیافت همدلی بهزیستی با مشارکت مردم و خیران در این استان جمع‌آوری شد.

علی عرب‌نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مبلغ به صورت نقدی و غیرنقدی و با مشارکت حداکثری خیران، موسسه‌های خیریه و دفاتر مشارکت‌های مردمی شهرستان‌ها جذب شده است.

وی اظهار داشت: کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری شده در این پویش بین مددجویان شهرستان‌ها توزیع می‌شود و برای جلوگیری از تبعیض میان جامعه هدف در بانک اطلاعات مددجویان بهزیستی استان به ثبت می‌رسد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: مبالغ نقدی جذب شده هم با درنظر گرفتن اولویت‌های مدنظر و استعلام از حوزه‌های مددکاری مددجویان در حوزه دارو و درمان، جهیزیه، مسکن و معیشت هزینه می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های اصلی بهزیستی هزینه‌کرد این مبالغ در کوتاه‌ترین زمان براساس اولویت‌بندی سازمان است تا گام‌های بلندی برای رفع مشکلات مددجویان زیر پوشش بهزیستی برداشته شود.

عرب‌نژاد گفت: ۳۶۴ پایگاه و ۸۴۰ صندوق تحت نظارت بهزیستی خراسان جنوبی امسال برای جمع‌آوری وجوه فطریه و زکات برپا شد.

وی ادامه داد: در قالب طرح ایران همدل نیز ۲ هزار و ۲۹۰ بسته غذایی به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بین مددجویان بهزیستی توزیع شده است.

۴۴ هزار و ۷۵۰ خانوار زیر پوشش بهزیستی خراسان جنوبی هستند.

کد خبر 36619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد