شهرقدس| یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون هزینه آزمایش ژنتیک

رئیس بهزیستی شهرستان قدس از هزینه آزمایش ژنتیک به مبلغ یک میلیارد و ششصد و پنجاه میلیون ریال در سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، پروین یاری زاده در مع خبرنگاران از هزینه آزمایش ژنتیک به مبلغ یک میلیارد و ششصد و پنجاه میلیون ریال در سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در سال گذشته به همت معاونت پیشگیری تعداد 127 نفر از افراد تحت پوشش به این اداره مراجعه و جهت آزمایشات ژنتیک به آزمایشگاه  ارجاع شده و هزینه های آزمایشات آنها توسط یاری برگ پرداخت گردیده است.

یاری زاده عنوان کرد: با توجه به اینکه  بعضی معلولیتها در آزمایشات اولیه ژنتیک نشان داده می شود و در پیشگیری از معلولیت ها در جامعه حائز اهمیت است در سال گذشته  تعداد 127 نفر از افراد تحت پوشش واحد توانبخشی بهزیستی به منظور پیشگیری از معلولیت ها به این اداره مراجعه کرده و مبلغ یک میلیارد و ششصدو پنجاه میلیون ریال نیز بابت این این آزمایشات توسط اداره پرداخت شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس همچنین در ادامه در ارتباط با خدمات مراکز مشاوره افزود: تعدا 118 نفر نیز جهت دریافت خدمات مشاوره مراجعه نموده که مبلغ صدو سی میلیون ریال نیز بابت خدمات روانشناختی  مشاوره و درمان، اختلالات افسردگی، اضطراب و مشکلات خانوادگی و اختلافات زوجین توسط یاری برگ به مراکز مشاوره ارجاع و  توسط مراکز، مشاوره انجام شده است.

کد خبر 36615

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد