به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، دکتر نرگس عسگری روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه به صورت تلفنی سوالات، انتقادات و پیشنهادهای جامعه هدف بهزیستی و شهروندان را پاسخ داد.
این برنامه در راستای استفاده از ظرفیت های دولت الکترونیک در خدمت رسانی مطلوب تر به آحاد مردم و اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد(۱۱۱) به منظور پاسخگویی برخط مدیران دستگاههای اجرایی طراحی شده است و عموم متقاضیان می توانند جهت بیان سئوالات و مشکلات احتمالی با شماره گیری "۱۱۱" نسبت به برقراری ارتباط مستقیم با مدیران کل اقدام نموده و به راحتی و بدون مراجعه حضوری، درخواست ها و مشکلات خود را پیگیری نمایند.
نظر شما