ملارد| بهزیستی برترین روابط عمومی شهرستان انتخاب شد

همزمان با ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از مسئول روابط عمومی اداره بهزیستی ملارد به عنوان برترین روابط عمومی شهرستان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، طی جلسه ای با حضور فرماندار و مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد، از حسنا علیپور مسئول روابط عمومی بهزیستی تقدیر شد.  

فرماندار ملارد ضمن تقدیر از تلاش کارشناسان روابط عمومی در انعکاس برنامه ها و اقدامات ادارات گفت: رشد، بالندگی و توسعه یک سازمان بسیار وابسته به عملکرد روابط عمومی آن سازمان است.
 
سجاد برنجی در ادامه افزود: امروزه پیشبرد اهداف برنامه های یک سازمان با تقویت انگیزه های جمعی، آگاهی عمومی و اعتماد مردم امکان پذیر است.
 
رئیس اداره بهزیستی نیز در حاشیه این نشست با بیان اینکه طی نظر سنجی های صورت گرفته از سوی پایگاههای خبری داخل شهرستان نیز روابط عمومی بهزیستی از جهت اطلاع رسانی به موقع و پاسخگویی سریع جز روابط عمومی های برتر در سطح ادارات شهرستان انتخاب گردید، گفت: انعکاس به موقع اخبار اداره بهزیستی، دقت و صحت اخبار، فعالیت در فضای مجازی، پویایی و استفاده از تکنولوژی‌های نوین در ارتباطات؛ از جمله شاخص‌های ارزیابی روابط عمومی‌های فعال میباشد.  

داود خادم در ادامه گفت: در سالهای متوالی مسئول روابط عمومی این اداره بازوی اجرایی مدیریت بوده و همواره اقدامات مثبت و عملکرد تمامی حوزه ها را بسیار سریع و به روز منعکس نموده است.

کد خبر 36609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد