ملارد| بازدید از مراکز مثبت زندگی شهرستان 

مراکز مثبت زندگی شهرستان ملارد در اسفند ماه سال ۹۹ با واگذاری بیش از ۳۵۰۰ پرونده افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار آغاز بکار نموده اند.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، ضمن برگزاری جلسه ای الهه عامری مسئول دفتر مدیریت عملکرد به همراه حسنا علیپور مسئول فناوری اطلاعات از مراکز مثبت زندگی این شهرستان بازدید و اقدامات آنها را مورد بررسی قرار دادند.  

مسئول دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی ملارد ضمن بررسی شرایط خدمات دهی این مراکز گفت: افتتاح مراکز مثبت در نقاط مختلف شهرستان اعم از نقاط دور دست که دارای بعد مسافتی بالایی با ستاد اداره بهزیستی هستند اقدام بسیار خوشایندی است.
 
الهه عامری افزود: پیش از راه اندازی این مراکز مراجعه مددجویانی که در روستاهای صفادشت و اطراف شهرستان مستقر هستند به ستاد و همینطور بازدید های مددکاری توسط حوزه های تخصصی با مشکلات بسیاری همراه بود که از زمان شروع به فعالیت مراکز مثبت این مشکل تا حدودی مرتفع گردیده است.

 مسئول فن آوری اطلاعات بهزیستی ملارد نیز پس از بررسی تعداد بازدیدهای سیستمی و پایش های صورت گرفته توسط این مراکز گفت: اقدامات انجام شده از لحاظ پایش پرونده های توانبخشی و اجتماعی بصورت دقیق و جامع با توجه به تعداد محدود پرونده های واگذاری به مراکز صورت پذیرفته و کماکان ادامه دارد.

حسنا علیپور با بیان اینکه تمامی اطلاعات بصورت تخصصی بررسی میگردد افزود: با توجه به استقرار کادر متخصص اعم از مسئول فنی و مددکار در این مراکز شرایط و درخواستهای افراد دارای پرونده بصورت تخصصی و دقیق مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز جهت دریافت خدمات نقدی و غیر نقدی به ستاد اداره بهزیستی شهرستان ملارد معرفی میشوند.  

گفتنی است؛ در ادامه این بازدید مناسب سازی مکان، تعداد و حضور نیروی های تخصصی، نحوه ارائه خدمات و ... توسط این مراکز مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 36607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد