پیشوا| حضور رئیس اداره خدمات قضایی پلیس پیشگیری استان در بهزیستی شهرستان

رئیس اداره خدمات قضایی پلیس پیشگیری استان تهران با حضور در اداره بهزیستی پیشوا با رئیس آن در راستای مراکز مهر خانواده بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا در نشست با رئیس اداره خدمات قضایی پلیس پیشگیری استان، اظهار داشت: زوجینی که در زندگی مشترک خود صاحب فرزند می شوند، پس از طلاق هم موظفند که وظیفه والد بودن خود را ادا کنند.
نجمه اسماعیلی در ادامه افزود: به همین سبب پس از انجام مراحل طلاق و واگذاری حضانت فرزند والدین موظفند که بر اساس دوره معین توسط دادگاه به کلانتری ها مراجعه کنند تا فرزند را تحویل والد دیگر دهند.

اسماعیلی ادامه داد: با توجه به اینکه فضای کلانتری بسیار متشنج است می تواند تاثیرات ناخوشایندی بر روحیات فرزندان بر جای بگذارد. به همین منظور طرح مرکز مهر خانواده و ملاقات فرزندان با والدین در اداره بهزیستی انجام می شود.

رئیس  اداره خدمات قضایی پلیس پیشگیری استان نیز در این نشست خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از موارد این طرح حضور یک مامور از نیروی انتظامی در زمان ملاقات می باشد، کلانتری آماده همکاری جهت اجرای هر چه بهتر این طرح در کنار بهزیستی است.

گفتنی است؛ در این جلسه لطف امیدیان و نجمه اسماعیلی ضمن امضا تفاهم نامه همکاری؛ قرار گذاشتند تا پنج شنبه هر هفته یکی از مامورین نیروی انتظامی در محل ملاقات حضور داشته باشند.

کد خبر 36594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد