شهر تهران| بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی بین مددجویان توزیع شد

مدیر بهزیستی شهر تهران گفت: با مشارکت شهروندان در کارزار ضیافت همدلی در ماه رمضان امسال، ۱۲ هزار و ۹۱۱ بسته معیشتی بین نیازمندان بهزیستی توزیع شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید سعید آرام اظهار داشت: در کنار توزیع این بسته های معیشتی، سه هزار و ۹۷۱ بسته اقلام بهداشتی و چهار هزار و ۳۷۵ پرس غذا و افطاری در بین مددجویان توزیع شد و به دست نیازمندان واقعی رسید.
وی افزود: با مشارکت موسسه های خیریه زیر نظر پوشش بهزیستی تهران از ابتدای ماه مبارک رمضان کارزار ضیافت همدلی با هدف جلب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقاء سطح زندگی مددجویان اجرا شد.
مدیر بهزیستی شهر تهران ادامه داد: هدف از اجرای این پویش پرداخت کمک هزینه معیشتی، کمک هزینه درمان، کمک هزینه ازدواج، تهیه اقلام و بسته‌های بهداشتی و معیشتی برای مددجویان بود.
وی با بیان اینکه ۸۰ هزار و ۹۶۲ خانوار زیر پوشش بهزیستی شهر تهران هستند گفت: مشکلات اقتصادی و شیوع کرونا معیشت و زندگی این قشر را با مشکلات متعددی روبرو کرده‌است که نیازمند همیاری مردم و خیران در ارائه کمک های خداپسندانه هستند.
آرام خاطر نشان کرد: مردم همچنان می توانند کمک های خیرخواهانه و خداپسندانه خود را به شماره حساب۲۱۷۳۴۵۱۳۷۴۰۰۱ (مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهر تهران) نزد بانک ملی و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۵۹۶۴۷ واریز کنند و یا به منظور کسب اطلاعات بیشتر به اداره بهزیستی شهر تهران مراجعه کنند.

کد خبر 36593

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد