تجلیل از کارشناسان روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه

به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، نشست هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با حضور مدیرکل بهزیستی استان و معاونین برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، نشست هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با حضور مدیرکل بهزیستی استان و معاونین برگزار گردید.

دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این نشست تخصصی که از طریق ویدئو کنفرانس با شهرستانهای تابعه برگزار گردید 27اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: وظیفه شما کارشناسان روابط عمومی در سازمان بهزیستی به دلیل گستردگی فعالیتهای این سازمان و حساسیتهای آن بسیار سنگین است و شاید کمتر دستگاهی را می توان یافت که خدمات آن به این گستردگی باشد.

 مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، تهیه و ارسال خبر را مثل یک شمشیر دولبه خواند و افزود:  امروز گستره فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و استفاده صحیح از این فضا در ارتقاآ سطح علمی و دانش جامعه بسیار تاثیر گذار است.در دنیای امروز خبرها در لحظه، گستره جغرافیایی وسیعی را دربر میگیرد و جای هیچ گونه اشتباهای را نگذاشته است که این موضوع باید به دقت بسیار زیادی انجام  گیرد.

 دکتر فرحناز محمدی روابط عمومی را هنر هشتم خواند و افزود: کارشناسان روابط عمومی حلقه ارتباطی بین سازمان و جامعه هدف آن هستند .وی مهمترین خصوصیات یک کارشناس روابط عمومی را صداقت، قانون‌مداری، نظم، شجاعت، انتقاد پذیری، شفافیت و احترام به جامعه مخاطب عنوان کرد و گفت: در اطلاع رسانی  نباید با اغراق و یا اخبار خلاف واقع خدشه‌ای به این ارزش های انسانی وارد شود چرا که صداقت از اولویت‌های مهم در اطلاع‌رسانی است.
در پایان این نشست از کارشناسان حوزه روابط عمومی بهزیستی استان تقدیر بعمل امد.

کد خبر 36557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد