نشست و هم اندیشی در جهت محله محور و ساماندهی جامعه هدف

نشست و هم اندیشی مسئول شورای مشارکتهای دانشگاه علوم پزشکی با مدیر کل بهزیستی استان در جهت ساماندهی مناطق محروم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیر کل در این نشست گفت : بحث محله محور و  ساماندهی جامعه هدف ورسیدگی به امور معیشتی و رفاهی با  همکاری دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد، هلال احمر و بهزیستی در حال اجرایی شدن است.

مهدی دیناری در ادامه افزود: هم افزایی در ارائه خدمات مشترک تربیتی محله محور، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در خانواده ها و ساکنان محله، ایجاد پویایی و نشاط محله و کاهش اسیب های اجتماعی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

 وی خاطر نشان کرد با ایجاد مراکز مثبت زندگی که توسط سازمان بهزیستی در سراسر کشور اغاز به فعالیت نموده امیدواریم این طرح با همکاری مراکز مثبن زندگی در مناطق محوروم به نحو احسن اجرایی گردد.

مژده شکری مسئول مشارکتهای مردمی دانشگاه علوم پزشکی در این نشست و هم اندیشی افزود : امیدواریم با همکاری دستگاههای غضو این طرح را در مناطق محروم استان و شهرستانها اجرایی کرده و در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی قدمهای موثری برداریم

وی گفت:مناطق مشخص شده باید از نظر  سلامت، مسکن، اشتغال، سطح سواد، حمایت خانواده، بحث اعتیاد و بزهکاری در منطقه و موارد مختلف نیاز های منطقه بررسی شود ومسائل و مشکلات پیگیری شود.

گفتنی است این طرح در استان تهران اجرایی شده و در استان همدان با برنامه ریزی و هماهنگی علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  در حال پیگیری و اجرایی شدن می باشد .

نشست و هم اندیشی در جهت محله محور و ساماندهی جامعه هدف

نشست و هم اندیشی در جهت محله محور و ساماندهی جامعه هدف

کد خبر 36555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد