بردسکن | تقدیر مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی از بهزیستی بردسکن

رئیس بهزیستی بردسکن، کارشناس توانبخشی این نهاد و صاحب امتیاز یک مرکز مثبت زندگی در این شهرستان، از مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی، تقدیر نامه دریافت کردند.

به گفته‌ی مصطفی محمدپور، این تقدیرنامه‌ها به خاطر فعالیت‌هایی بوده که بهزیستی بردسکن و مراکز مثبت زندگی این شهرستان در راستای توانمندسازی زنان انجام داده‌اند.

رئیس بهزیستی بردسکن با اعلام این خبر گفت: در نشستی که با مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری و معاون فرماندار شهرستان در مرکز مثبت زندگی کد ۵۴۹۶ شهرستان داشتیم گزارشی از مراکز مثبت و فعالیت‌های این مراکز، برنامه‌های سازمان بهزیستی برای توانمندسازی جامعه‌ی هدف، نقش مراکز مثبت در بالا بردن کیفیت خدمات به مددجویان و همچنین عملکرد بهزیستی در توانمندسازی زنان به این مسؤول استان، ارائه شد.

محمدپور گفت: در سال ۹۹ از ۸ میلیارد اعتبار اشتغالی بهزیستی ۳۵ درصد به زنان سرپرست خانوار تعلق گرفته است.

وی افزود: با تسهیلات ارزان قیمت به مبلغ کلی ۳ میلیارد تومان برای ۶۲ زن سرپرست خانوار، فرصت شغلی ایجاد شد که این موضوع مورد توجه و استقبال مدیر کل دفتر زنان و خانواده‌ی استانداری خراسان رضوی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این مسؤول از دو نمایشگاه محلی که آثار دستی و هنری مددجویان بهزیستی نیز در آن به نمایش درآمده بود بازدید کرد و از خدمات حرفه‌آموزی بهزیستی برای این مددجویان مطلع شد.

به گفته‌ی محمدپور، مرکز حرفه‌آموزی روزانه روزنه امید در حال حاضر ۱۵ مددجوی معلول ذهنی بالای ۱۴ سال را تحت پوشش آموزش قرار داده است.

محمدپور یادآور شد: خانم طهماسبی پس از این بازدیدها، تلاش‌های بهزیستی در زمینه‌ی توانمندسازی بانوان را ستود و بر تداوم این فعالیت‌ها تأکید کرد.

بهزیستی بردسکن ۴ مرکز مثبت زندگی را راه‌اندازی و بیش از ۱۸۰۰ پرونده را به آنان واگذار کرده است.

به گفته‌ی این مسؤول، برای تمام مددجویان، بازدید منزل و گزارش مددکاری انجام شده و مراکز مثبت منتظر دستور سازمان برای آغاز فعالیت‌های پیشگیرانه و خدمات مددکاری برای مددجویان هستند.

کد خبر 36553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد