در رسانه | جمع آوری بیش از ۲۰ میلیارد تومان کمک در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی فارس گفت: پویش ضیافت همدلی در این استان همزمان با سراسر کشور از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تاکنون مبلغ ۲۰۸ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری و توزیع شده است.

سید محمدصادق کشفی‌نژاد سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر بیان کرد: این پویش با مشارکت و همدلی مردم نیک اندیش استان، موسسات خیریه و سازمان بهزیستی برای خدمت به افراد دارای معلولیت، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و خانواده‌های ایتام با رعایت کرامت انسانی اجرا شد. 

به گزارش ایسنا به نقل از بهزیستی فارس، کشفی‌نژاد گفت: با اجرای این پویش تاکنون ۵۱ هزار و ۴۴۲ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۴ میلیارد و ۳۲۶میلیون ریال و همچنین توزیع ۷۵ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۵۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، ۱۵۰۰ قطعه ژتون نان به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ۳۰۰ عدد بن خرید لباس به ارزش ریالی ۴۵۰ میلیون ریال و ۱۵۰ پک جهیزیه توزیع شده است. 

مدیرکل بهزیستی فارس همچنین بیان کرد: این  پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و در عید سعید فطر نیز این سازمان آماده دریافت زکات فطره در راستای کمک به نیازمندان تحت پوشش است.

انتهای پیام

کد خبر 36544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد