تغییر در معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی

در جلسه‌ای با حضور مدیران بهزیستی استان، غلامحسین دلبری به عنوان معاون جدید پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی معرفی و از زحمات و تلاش‌های حسین‌ تنها طلب، معاون پیشین، قدردانی شد.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی در این جلسه بر اهمیت پیشگیری در حوزه فعالیت‌های بهزیستی تأکید کرد.

دکتر مسعود فیروزی گفت: تغییر در مدیریت‌های میانی در یک سازمان، مربوط به سبک مدیریتی مدیران بالادستی است و اینکه مدیر جدید یک سبک مدیریتی خاص دارد و بر همین اساس، گزینش‌هایی در سطح مدیران میانی انجام می‌دهد که بتواند با کمک آنها سبک مدیریتی مورد نظرش را اجرایی کند.

وی با اشاره به خدمات معاون پیشین پیشگیری بهزیستی استان تأکید کرد: یکی دو سال گذشته، شاهد تغییراتی در استان بوده‌ایم که این تغییرات برای معاونت پیشگیری، واقعا سخت و نفس‌گیر بوده و آقای تنها طلب خیلی خوب در این مدت کار کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: اگر بخش پیشگیری سازمان، فعالیت کامل، منسجم و عمیق‌تری داشته باشد در کاهش و دگرگونی سایر فعالیت‌های سازمان، نقش بسزایی دارد.

وی همچنین معاون جدید پیشگیری را مورد خطاب قرار داد و گفت: آقای دلبری با فلسفه‌ی پیشگیری آشنایی عمیق دارند و در دانشگاه، این موضوع را در بخش‌های مختلف مورد مطالعه و ارزیابی قرار داده‌اند.

دکتر فیروزی گفت: بخصوص ایشان در زمینه‌ی آسیب‌شناسی و چالش‌های پیشگیری و درمان اعتیاد که از مهم‌ترین بخش‌های معاونت پیشگیری است تجربیات ارزنده‌ای دارند.

وی با اشاره به اینکه همه‌ی مدیران باید از تجربیات گذشتگان استفاده کنند گفت: از تجربیات آقای تنها طلب در بخش‌های دیگر بهره‌مند خواهیم شد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی بهزیستی نیز در این جلسه گفت: معاونت پیشگیری در سال‌های اخیر، گسترش فعالیت داشته و تحولات زیادی را به خود دیده است.

محسن توحیدی مقدم افزود: یک‌سری فعالیت‌ها که در سال‌های اخیر به این حوزه افزوده شده، کار در این قسمت را دشوارتر و جدی‌تر کرده است.

وی اضافه کرد: در دهه اخیر، در سطح کشور چه در سازمان بهزیستی و چه در سطح دستگاه‌های متولی مرتبط، توجه ویژه‌ای به امور پیشگیری شده و این نشان دهنده‌ی اهمیت موضوع پیشگیری است.

توحیدی مقدم با بیان اینکه اعتبارات این حوزه هم در سال‌های اخیر، نسبتا افزایش داشته گفت: البته کار و مسؤولیت در این حوزه سخت و پرچالش است و بخصوص در استان ما که زمینه‌های آسیب‌های اجتماعی بیشتر از بسیاری استان‌هاست کار پیشگیری، دشوارتر از بقیه ی قسمت‌های کشور می‌باشد.

وی با اشاره به بدنه‌ی کارشناسی قوی در این معاونت گفت: امیدواریم در مدیریت جدید، با نگرش‌ها و روش‌های نو به حل مسائل این حوزه، همت گماشته شود.

شایان ذکر است دلبری پیش از این در معاونت توانبخشی، مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی ، کمیسیون معافیت سربازی و آموزش، فعالیت داشته و آخرین سمت اجرایی وی، دبیر کمیسیون تجدید نظر توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی بوده است.حسین تنها طلب نیز پیش از معاونت، در مدیریت اجرایی، به عنوان رئیس بهزیستی شهرستان و نیز ریاست گزینش استان، فعالیت داشته است.

کد خبر 36543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد