هفتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه ورزشکاران جانباز و معلول آسیب دیده از کرونا برگزار شد

هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین استان یزد با همکاری ستاد اجرائی فرمان امام (ره) استان، هفتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه ویژه ورزشکاران جانباز و معلول آسیب دیده از کرونا را برگزار کرد .

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین یزد در حاشیه این مراسم گفت: در این مرحله تعداد 50  بسته مواد غذایی به ارزش 170 میلیون ریال بین خانواده ها و معلولین ورزشکار توزیع شد . 

در ادامه علی محمد عطابخش با اشاره به فعالیتهای فرهنگی و ورزشی در هیأت جانبازان و معلولین استان یزد عنوان کرد: فدراسیون و هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین همواره در کارهای ارزشی و فرهنگی در کشور پیشتاز بوده اند ما امیدواریم که شاهد موفقیت روز افزون ورزشکاران و افراد معلول در یزد باشیم و از هیچ حمایتی دریغ نمی کنیم. 

سید کاظم حسینی؛ دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان یزد ضمن تشکر از حضور مسئولین و ورزشکاران در برگزاری هفتمین رزمایش کمک مومنانه گفت: شرایط فعلی و بیماری کرونا زندگی آحاد جامعه بخصوص افراد معلول را درگیر خود کرده است.

 وی در ادامه افزود: متأسفانه در شرایط فعلی فعالیت های ورزشی آنچنان که باید و به صورت فیزیکی برپا نشده است هر چند که طی سال های اخیر با همکاری و حمایت خاص سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری مسابقات ورزشی پارالمپیاد به صورت جدی و پررنگ برگزار شد که با آمدن بیماری کرونا این روند متوقف گردید. 

دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان یزد تصریح کرد: به هرحال ما خودمان را با شرایط موجود وفق دادیم و سعی کردیم از ورزش فاصله نگیریم و ورزشکاران ما ورزش در خانه را به صورت مجازی دنبال کردند.

حسینی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله) گفت: در کنار بحث ورزش، ما نخواستیم برخی از ورزشکاران معلول که زندگی آن ها تحت تاثیر کرونا قرار گرفته و صاحب زن و فرزند هستند یا ورزشکاری که تازه کار است بخاطر فقر از ورزش فاصله بگیرد و طی این مدت رزمایش کمک مومنانه را آغاز کردیم. 

وی اذعان داشت: شاید نتوانیم با این برنامه ها آنچنان که باید تاثیر گذار باشیم و حمایت لازم را بکنیم ولی می خواهیم ورزشکار معلولِ ما بداند که به فکرش هستیم، او را از یاد نبرده ایم و همراهی اش می کنیم.

حسینی اضافه کرد: انشاالله که هرچه زودتر مشکلات و بیماری برطرف شود تا شاهد حضور ورزشکاران در مجموعه های ورزشی باشیم.

شایان ذکر است این مراسم صبح روز 27 ادیبهشت ماه در محل سالن ورزشی جانباز و با حضور دکترعلی محمد عطابخش؛ مدیر کل بهزیستی و رئیس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان، سید کاظم حسینی؛ دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولین، خانم امامی؛ مسئول واحد فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان و آقایان یوسفی و خضری معاون و کارشناس ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری، علی اصغرکریمی؛ مسئول واحد اشتغال و مشارکتهای مردمی بهزیستی استان یزد و حیدری؛ نایب رئیس هیئت برگزار شد . 

کد خبر 36539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد