روابط عمومی ها ویترین تمام نمای سازمان ها/ لزوم تقویت جایگاه روابط عمومی

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از کارکنان روابط عمومی بهزیستی استان، روابط عمومی را ویترین تمام نمای ادارات توصیف کرد.

دکتر صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجا شرقی در نشست صمیمانه که به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد؛ ضمن قدردانی از تلاشهای بی شایبه کارکنان روابط عمومی بهزیستی استان، ضمن بیان اهمیت رسالت والا و جایگاه رفیع روابط عمومی ها، فعالیت های ارزشمند این حوزه در بخش های مختلف و بخصوص تاثیرگذاری آن در فضای مجازی را بسیار چشمگیر دانست.

روابط عمومی ها ویترین تمام نمای سازمان ها/ لزوم تقویت جایگاه روابط عمومی

وی استفاده از  فضای مجازی در راستای نیل به اهداف سازمانی را از روشهای نوین ارتباطی برشمرد و اذعان داشت: روابط عمومی بهزیستی استان ظرفیت های شبکه های اجتماعی و به ویژه قابلیت های درخور توجه رسانه ای استان  را شناخته و به نحو احسن در راستای ماموریت های بهزیستی از این پتانسیل استفاده می کند.

مدیرکل بهزیستی اظهار امیدواری کرد با فعال تر شدن رابطان روابط عمومی در بهزیستی شهرستان ها و پیش بینی آموزش های لازم، گام های موثری در ارتقا و بهبود وضعیت آگاهسازی و اطلاع رسانی  برداشته شود.

گفتنی است در ادامه نشست از  همکاران حوزه روابط عمومی بهزیستی ، به پاس تلاش های درخور توجه در حیاتی ترین و ضروری ترین بخش سازمان و ارتباط و تعامل ارزشمند به وجود آمده، با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

کد خبر 36530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد