شهرتهران| تهرانی ها ۷۰۰ میلیون تومان زکات فطره به مددجویان بهزیستی پرداخت کردند

 مدیر بهزیستی شهر تهران گفت: امسال در عید سعید فطر، تهرانی ها ۷۰۰ میلیون تومان زکات فطره به مددجویان بهزیستی پرداخت کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید سعید آرام اظهار داشت: امسال در عید سعید فطر مردم تهران زکات فطره را از طریق ۸۶ پایگاه دولتی و غیر دولتی و شماره حساب های اعلامی بهزیستی پرداخت کردند.

وی افزود: این مبلغ به سرعت صرف مددجویان نیازمند بهزیستی خواهد شد همچنین بخشی از این زکات فطره به مراکز شبانه روزی و شیرخوارگاه‌ها برای صرف هزینه‌های درمان و مواد غذایی مددجویان بهزیستی واریز می شود.

مدیر بهزیستی شهر تهران، با اشاره به افزایش قابل توجه زکات فطره گفت: مردم نیکوکار شهر تهران در سال گذشته ۴۴۰ میلیون تومان فطریه و کفاره به مراکز جمع آوری بهزیستی پرداخت کردند که امسال این رقم افزایش یافت.

وی ادامه داد: وجوهات دریافت شده در حوزه کمک هزینه درمان، تأمین مسکن، اشتغال، جهیزیه و تهیه مواد غذایی و سایر موارد مددجویان سازمان بهزیستی هزینه شد.

آرام خاطر نشان کرد: مردم همچنان می توانند کمک های خیرخواهانه و خداپسندانه خود را به شماره حساب۲۱۷۳۴۵۱۳۷۴۰۰۱ (مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرتهران) نزد بانک ملی و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۵۹۶۴۷ واریز کنند.

کد خبر 36512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد